Ik zie net onderstaande zin staan bij Eurocoin.
ik wil niet via pb worden platgegooid met allerlei advertenties!
Ik vraag me af of meerdere forum leden hier last van hebben, het lijk me erg hinderlijk , ik in iedergeval niet
Verkopen via Persoonlijke Berichten (PB)
-
- Superlid
Verkopen via Persoonlijke Berichten (PB)
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Re: Gevonden zilveren rom muntje antonius cleopatra, zoek in
Even reageren op de opmerking van Dick,
Hoewel het off-topic is, maar gezien dit topic wellicht beter afgesloten kan worden denk ik dat het hier wel even kan.
Ik zou als webmaster graag op de hoogte worden gebracht wanneer blijkt dat men het PB-systeem misbruikt om te handelen. Dit moet niet in een onderschrift gevraagd te worden. Graag zie ik PB-meldingen bij dergelijke berichten (op het rode uitroepteken klikken bij het bericht) verschijnen in mijn mailbox.
Gr. Jeroen
Hoewel het off-topic is, maar gezien dit topic wellicht beter afgesloten kan worden denk ik dat het hier wel even kan.
Ik zou als webmaster graag op de hoogte worden gebracht wanneer blijkt dat men het PB-systeem misbruikt om te handelen. Dit moet niet in een onderschrift gevraagd te worden. Graag zie ik PB-meldingen bij dergelijke berichten (op het rode uitroepteken klikken bij het bericht) verschijnen in mijn mailbox.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Superlid
Re: Gevonden zilveren rom muntje antonius cleopatra, zoek in
Munthunter schreef:Even reageren op de opmerking van Dick,
Gr. Jeroen
Jeroen.
Je hebt gelijk het is off-topic maar ik las deze zin bij eurocoin, mischien een idee om hier een apart topic van te maken, het lijkt mij persoonlijk knap hinderlijk als ik deze advertenties in mijn PB box zou krijgen.
Vandaar mijn vraag of er meer leden hier last van hebben, en op jou opmerking om dit topic verder te sluiten zeg ik ja want er komen toch geen foto's meer van de desbetreffende munt.
Re: Verkopen via Persoonlijke Berichten (PB)
Helemaal gelijk en wel zo makkelijk Dick
Heb het afgesplitst!
Gr. Jeroen
Heb het afgesplitst!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Volgens mij is het bij Eurocoin meer een "voorzorgsmaatregel".
-
- Superlid
Of juist vragen om advertenties.sebastiaan1995 schreef:Volgens mij is het bij Eurocoin meer een "voorzorgsmaatregel".
-
- Senior lid
Ben benieuwd naar zijn eigen commentaar.Dick schreef:Of juist vragen om advertenties.sebastiaan1995 schreef:Volgens mij is het bij Eurocoin meer een "voorzorgsmaatregel".
Marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.