Het reclame filmpje voor dit forum!
Het reclame filmpje voor dit forum!
Nouja, het kan altijd beter maar wat vinden jullie ervan?
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- Donateur
Re: Het reclame filmpje voor dit forum!
Glibe, een mooie film en goed gedaan
! Waar ga je deze gebruiken voor promotie?
Misschien als link bij de KNM of munthandelaren?
Mvg,
Hans

Misschien als link bij de KNM of munthandelaren?
Mvg,
Hans
Wauw leuk hoor!
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
prachtig gemaakt, complimenten!
Peter Paul
Peter Paul
verzamelaar van wereldmunten
-
- Volledig lid
Leuk filmpje inderdaad. Om het nog wat pakkender te maken zou ik er nog een goed einde aan geven. Bijvoorbeeld door na www.munthunter.nl ook nog even de slogan weer te geven.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.
Hahahaha schitterens YES!
Meer dan ik had durven dromen
Hartelijk dank en ik sta open voor meerdere filmpjes op Youtube van het forum, hehehehe
Gr. Jeroen
Meer dan ik had durven dromen

Hartelijk dank en ik sta open voor meerdere filmpjes op Youtube van het forum, hehehehe

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Kun je het filmpje ook naar mij toesturen, zet ik het er ook nog een keer op.
Gebruik van tags is ook aan te raden, dus plaats je het filmpje dan voeg je vele tags toe als 'munten, bankbiljetten, coins, banknotes, forum, etc. Als iemand dan zoekt met die termen, dan komt het filmpje ook naar voren.
En kun je uitleggen hoe je dit filmpje hebt gemaakt en waarmee? Misschien dat ik ook wel eens wil gaan knutselen
Gr. Jeroen
Gebruik van tags is ook aan te raden, dus plaats je het filmpje dan voeg je vele tags toe als 'munten, bankbiljetten, coins, banknotes, forum, etc. Als iemand dan zoekt met die termen, dan komt het filmpje ook naar voren.
En kun je uitleggen hoe je dit filmpje hebt gemaakt en waarmee? Misschien dat ik ook wel eens wil gaan knutselen

Gr. Jeroen
Check je PB!Munthunter schreef:Kun je het filmpje ook naar mij toesturen, zet ik het er ook nog een keer op.
Gr. Jeroen

Bedankt voor de complimenten/opmerkingen. Er komt later vast nog een 2e filmpje aan, nog beetje aan het experimenteren.

-
- Superlid
Thaah, mooi gemaakt hoor Daniel 
mooi overzichtje van het forum plus mooi bijpassend liedje , complimenten
mvg kevin

mooi overzichtje van het forum plus mooi bijpassend liedje , complimenten

mvg kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
de infosite over 2-euromunten
leuk gedaan en ook een leuk en passend liedje!
nice
nice

Hij staat al op mijn Hyves site.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Dankje! Hoe meer we zulke filmpjes gaan plaatsen hoe meer leden we (hopelijk) krijgen 

Inderdaad!Gible schreef:Dankje! Hoe meer we zulke filmpjes gaan plaatsen hoe meer leden we (hopelijk) krijgen