Hoi Rik,
Ik heb nog wel wat Nederlandse munten liggen die te koop zijn. en dat geld ongetwijfeld ook voor diverse andere forumleden.
Verder zijn sites als Marktplaats en Ebay geschikt om lotjes te kopen en je kunt natuurlijk ook eens naar een veiling gaan.
Start je helemaal nieuw met het verzamelen van Nederlandse munten of heb je al wat munten in je verzameling. anders kan ik je bijvoorbeeld aan het grootste deel van de Juliana munten helpen in circulatiekwaliteit + een paar Wilhelmientjes
En ik denk dat er nog een vraag is die je voor jezelf moet beantwoorden: in welke kwaliteit wil je de munten gaan verzamelen. is circulatiekwaliteit ca. zeer fraai voldoende of moeten de munten prachtig, unc of zelf proof zijn. hoe hoger de kwaliteit hoe moeilijker en duurder het natuurlijk is om de munten te verkrijgen.
Ik hoor het wel als je interesse hebt. Dan zal ik je laten weten wat ik dubbel heb en er een mooie prijs voor bedenken.
groeten Koen
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl