Omdat het magazine op dit moment naar mijn mening erg lekker loopt en nog steeds elke editie groeit vind ik dat er wat te vieren valt! En hoe kunnen we dat beter doen met een leuke actie!!
We geven namelijk maar liefst 12 Italiaanse 2 euromunten weg voor de prijs van 2 euro met het thema 150e jaar eenwording Italië. Even voor de duidelijkheid, de munt kost je dus niets!! De munt zelf is namelijk ook 2 euro waard! Dit betekend dat er ook geen verzendkosten betaald hoeft te worden (ook niet voor Belgische, Duitse of Franse leden!!).
Maar we hebben maar 12 exemplaren om te verloten, een aangezien het toch iets met het Euro 4 All magazine te maken heeft hebben we een kleine vraag eraan verbonden, de eerste 12 die het goed hebben krijgen van mij een bericht met de vraag naar hun adresgegevens (en ze krijgen mijn bankgegevens), je moet het antwoord per PB/Email geven!!
De vraag: In hoeveel artikelen hebben we het alleen over de Erasmus munt gehad in de eerste 4 edities. We geven 1 tip, het bericht over de muntrollenpakketten telt ook mee, het hoofdonderwerp was Erasmus.
Mocht het zo zijn dat er geen 12 inzendingen komen of geen 12 goede inzendingen word de rest aantal verloot onder de mensen die reacties hebben gegeven in de topics van dit sub-forum!
Succes allemaal!!
PS: Deze actie duurt t/m maandag 2e paasdag! De enveloppen worden z.s.m. opgestuurd wanneer ik de munten binnen hebben, deze zijn al reeds besteld. De envelop met eventueel de door jouw gewonnen munt is te herkennen aan het Euro 4 All postzegel!!