Foutmelding

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Foutmelding

Bericht door Ilosab »

Is er wat loos met het forum? Ik krijg berichten thuis dat er een nieuw bericht is geplaatst in een onderwerp waarop ik had gereageerd. Als ik dan de link aanklik dan komt er een foutmelding en kan ik niet naar het onderwerp. Als ik naar mijn favorieten ga en het forum aanklik kom ik in het portal terecht. Heeft het daar soms mee te maken?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Re: Foutmelding

Bericht door Daniël »

De link forum.munthunter.nl is opgeheven en het is nu gewoon munthunter.nl geworden, kan het daarmee niet te maken hebben :suprised:
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door euromunter »

Inderdaad! Gewoon via www.munthunter.nl, kom je op het portaal waar je naar het forum index kan gaan.

Ziet er goed uit Jeroen!

groeten Paul
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Nou, dat heeft hij goed gedaan dan. Kan ik nu ongeveer 400 visitekaartjes weggooien want daat staat nog de vorige link op.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Ilosab schreef:Nou, dat heeft hij goed gedaan dan. Kan ik nu ongeveer 400 visitekaartjes weggooien want daat staat nog de vorige link op.
Da's wel minder :oops:

Volgens mij is het wel mogelijk om het toe te voegen aan munthunter.nl. Dan wordt je dus automatisch doorgestuurd naar het portaal.

Groeten Paul
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Kan wel zo zijn maar als de één of andere computer leek (zoals ik) zo'n kaartje krijgt dan verwacht hij wel dat de juiste link erop staat. Ik heb het origineel al gewijzigd en zal proberen mijn collega over te halen om ze nogmaals te drukken. Is wel de laatste keer.

Gr. Alfred
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Ho, Ho,

Neo (een instalateur van phpservice.nl) is bezig dit aan te passen, maar het viel mij ook al op dat verschillende zaken niet meer werken.

Zie ook de chat!

Even in het kort, de link http://forum.munthunter.nl werkt nog wel, maar komt uit bij de portal, dus kaartjes kunnen gewoon gebruikt blijven.

Maarrr. Oude linken in berichten, zoals bijvoorbeeld Paul's overzichten er ook bevatten, werken NIET meer en ook de linken die men plaatst op andere fora, om naar onderwerpen op dit forum te verwijzen, werken niet meer. Dat is iets wat ik niet prettig vind en alles omzetten is wel héél erg veel werk.

Ik heb Neo gevraagd hoe we dit kunnen oplossen en desnoods kan het denk ik beter worden teruggedraaid.

Kortom heel even wachten dus ;)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Munthunter schreef:Maarrr. Oude linken in berichten, zoals bijvoorbeeld Paul's overzichten er ook bevatten, werken NIET meer en ook de linken die men plaatst op andere fora, om naar onderwerpen op dit forum te verwijzen, werken niet meer. Dat is iets wat ik niet prettig vind en alles omzetten is wel héél erg veel werk.
Ik heb al 2 overzichten aangepast, beetje veel www intypen, maar het was in enkele minuten gedaan :wink:

Gewoon forum vervangen door www...
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Wat vinden jullie, zo laten of terugplaatsen?

Ik weet het even niet, want op zich is dit wat ik wilde, maar hoopte dat de URL hetzelfde bleef, maar dat is technisch gezien dus niet mogelijk.

Gr. Jeroen
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik laat de kaartjes opnieuw maken, heb het nieuwe bestand al naar mijn werk gestuurd.

Gr. Alfred
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Van mij mag je het zo laten, ik pas in mijn topics de links wel aan.

En de 'bots' vinden het snel genoeg. En zo zal het dus ook aangepast worden op o.a. Google en Yahoo.

Toen je van forum2go overging was het ook redelijk snel aangepast. En via de andere fora zal het snel weer te vinden zijn .Alleen de links op andere fora zullen niet meer werken. Da's jammer. Moeten we zorgen voor nieuwe links naar dit forum :wink:

groeten Paul
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Wel fijn dat je er zo luchtig over denkt, ik zag al direct vele beren op de weg ;)

@ Alfred, de link werkt dus nog wel http://forum.munthunter.nl, alleen komt men dan op de portal terecht. Ik pas zelf de URL's op flyer en visitekaartjes aan naar ► www.munthunter.nl

Via de portal kunnen menen snel op het forum komen via diverse wegen.

Neo is nu weer even weg, dus kunnenw e het zo even afkijken. Inderdaad was het bij onze overstap in augustus 2010 ook zo weer op orde. Misschien wel even kijken of het interessant is om websitebeheerders te vragen de link aan te passen, als ze een link naar het forum op hun site hebben staan...

Gr. Jeroen
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik heb het al op het visitekaartje aangepast en naar mijn werk gestuurd. Ik zal deze week aan de slag gaan.

Gr. Alfred
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Maar de reeds gemaakte kaartjes zijn dus ook nog te gebruiken.

Bedankt dat je het nogmaals hebt aangepast.

Gr. Jeroen
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Fijn dat je het even meldt, volgens mij is dit dus de verandering.

Kijken even aan hoe het werkt. Zie bij Google dat het al is veranderd!!!

Gr. Jeroen

Terug naar “Ideeënbus en hulp”