in 2009 heeft Volkswagen ter introductie van het merk BlueMotion 5000 biljetten van 50 euro voorzien van de route van de fabriek naar een Europese willekeurige bestemming in Europa, zodat men kon zien hoe ver men kwam voor 50 euro brandstof. Deze biljetten zijn door Volkswagendealers uitgedeeld uit de kas, en de getoonde route zou in blauw moeten oplichten.
Bijgaand de advertentie waarin uitsluitend gestempelde 50 eurobiljetten worden getoond.
Volkswagen drukt eigen 50 euro koersgeldige biljetten
Moderator: Arjena3
Volkswagen drukt eigen 50 euro koersgeldige biljetten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
tja..
Re: Volkswagen drukt eigen 50 euro koersgeldige biljetten
Ook verrassend, ik ben benieuwd wie uiteindelijk zo'n biljet te pakken heeft kunnen krijgen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Eigenlijk gewoon een stempeltje erop en klaar is kees!
Peter.
Peter.
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld.
Wat zou je doen als je 'm in het betalingsverkeer tegen zou komen, bewaren?
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Of ik plaats nu een hele domme opmerking, maar goed, ik doe het toch...grivnagozer schreef:Bijgaand de advertentie waarin uitsluitend gestempelde 50 eurobiljetten worden getoond.
Ik zie toch echt ook een biljet van 100 en 20 welke gestempeld zijn op de door jou getoonde advertentie Eric.

Leuke actie, ik ga er niet van uit dat dit als misdrijf gezien zal worden, hoewel ze er natuurlijk altijd op aangesproken kunnen worden. Er is geen beter reclamebord dan een bankbiljet! Iedereen kijkt er naar en iedereen krijgt het wel eens in zijn/haar bezit. Ik denk dat ik maar eens snel een stempel laat maken met URL van het forum en ik roep jullie ook op om dat allen in grote getale te doen

Gr. Jeroen
EDIT Nu ik er wat verder over nadenk zullen hier toch wel regels voor zijn, want als bedrijven dit gaan doen (net zoals de stickers op munten) dan breekt op een gegeven moment toch echt wel de pleuris uit...
Laatst gewijzigd door Munthunter op 11 feb 2011, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Edit toevoegd omdat ik er nog even over na heb gedacht en het niet kon laten om mijn gedachte met jullie te delen ;)
Reden: Edit toevoegd omdat ik er nog even over na heb gedacht en het niet kon laten om mijn gedachte met jullie te delen ;)
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Mochten de stickertje die vroeger regelmatig op munten geplakt werden?Gerardo schreef:Ik vraag mij af of dit volgens de europese wetgeving mag met omloop geld
Die haal je er natuurlijk makkelijk af en een stempeltje niet, maar door die stickertjes werden munten ook minder herkenbaar
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Terwijl juist deze stickers in Nederland in het leven zijn gebracht toen Nederland overging op de kleinere rijksdaalders. Men was bang dat ze de nieuwe rijksdaalders ging verwarren met de iets kleinere guldens. Slimme reclamemakers zagen een gat in de markt en zo vond je regelmatig een rijksdaalder met een sticker er op, later ook op de guldens, waardoor het uiteindelijke doel het verloor van de reclame oogpunten. Er zijn inmiddels ook vele stickertjes geplakt tijdens politieke stemrondes en ook al uiting van protest.koenmunten schreef: Maar door die stickertjes werden munten ook minder herkenbaar
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!