Een vouwtje meer of minder.. origami in de USA

Plaats hier berichten over biljetten waar men andere zaken mee heeft gedaan, dan waar ze voor bedoeld zijn. Denk hierbij aan het vouwen, beschilderen, beplakken of uiten van protest, etc.
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Een vouwtje meer of minder.. origami in de USA

Bericht door grivnagozer »

nieuwe dollars.jpg
En vouwen doe je zo..
9-11 tragedy.jpg
DO NOT TRY THIS WITH UNC! :wave:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
tja..
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Re: Een vouwtje meer of minder.. origami in de USA

Bericht door Willem »

Deze USA biljetten vind ik toch wel bijzonder, lijkt wel of deze biljetten vol boodschappen zitten. Een tijdje terug hadden we het hier op het forum ook over maar kan het topic niet meer vinden.

Het 1 dollar biljet vind ik het meest bijzondere alleen al om zijn ''al ziend oog''. Veel complot denkers denken dat deze naar de Bilderberg Groep (NWO) verwijst of een ander geheim genootschap.

Ik weet niet of ik hier mag linken maar doe het toch. Je moet niet alles geloven wat er geschreven staat op deze site, apart is het wel, er staat veel op over geheime genootschappen. Het verhaal op onderstaande link is wel heel apart. Als je dit verhaal en de site door leest ga je toch wel een beetje denken.

Het vliegveld Denver Airport met zijn rare kunst
http://www.wanttoknow.nl/overige/denver ... ld-creapy/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kingz
Senior lid
Senior lid

Re: Een vouwtje meer of minder.. origami in de USA

Bericht door Kingz »

:klap: Ik houd van deze onderwerpen, zeer interessant... en er zit veel meer achter dan jan en alleman denken.
En die link van Denver Airport, voor diegene die hier verder niet over weten.... neem eens een kijkje! Je hoeft niet eens bekend te zijn met alle symbology, alleen al het feit dat op de inhuldiginsteen deze tekst staat wilt al iets zeggen:

Afbeelding

Om nog maar niet te spreken over alle "kunstwerken" en schilderijen die er hangen of staan; op / in / rondom & onder het vliegveld.. :wtf:

Afbeelding
Afbeelding

:silent:
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!

Terug naar “Knutsel- en protestbiljetten”