Op 31 December 2010 had ik hier een bestelling geplaatst voor alle Beatrix FDC-sets in 1x, zo kwam ik uit op 5,25 euro per setje, en dat is toch goedkoop. Ik had daarbij maar meteen dat doosje met die 2 dubbele koppen en de 2 euro CC van Italie 2010 besteld.
Op 3 januari werd mijn bestelstatus veranderd naar ''betaling ontvangen'' en op 5 januari veranderd naar ''bestelling verzonden''.
En toen kwam het wachten. Ik dacht eerst dat het aan de TNT lag, ik had ook al een paar mailtjes gestuurd naar Ritmeester maar ik kreeg helaas geen respons.
Vandaag, 2 weken later besloten te bellen en ik werd meteen verder geholpen. Het bleek dat hij 1 van de FDC sets niet op voorraad had, daarom duurde het zo lang, met zijn excuses erbij. Hij zei dat hij het gister had opgestuurd, en ik kreeg het inderdaad deze middag binnen, dus wellicht toch weer wat te vroeg gebeld

Ik had ook gelijk om een Track & trace nummer gevraagd, en gekregen. Maar wat stond er bij het afleveradres: huisnummer 18, i.p.v. nummer 1. Maar dit was gelukkig een foutje bij het postkantoor, bij het maken van het bonnetje (het invoeren van het adres in de computer), het adres is gewoon goed op het pakket geplakt, dus het is gewoon bij mij thuis bezorgd.
Dus mijn tip voor iedereen die hier had besteld, en de tip die ik hier ook heb gekregen: gewoon bellen.