Re: Avatar aanvraag topic
Ik vind hem nu al geweldig, ga je hem nog meer verbeteren dan??? Ben benieuwd.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Nee, tenzij jij verbeter punten hebt dan doe ik er graag wat aan voor je.
Wou hem eerst bewegend maken maar dan word het zo druk
Wou hem eerst bewegend maken maar dan word het zo druk
-
AUF008
Ik vind hem zeer geslaagd, deze overtreft wat ik verwacht had toen ik de wensen las van munthunter 
Ach wanneer iemand bepaalde dingen niet exact meld zoals die het wilt probeer ik er toch wat creatiefs van te maken 
Ook een avatar? Stuur een pb met de informatie die ik vraag in mijn begin post of meld het in dit topic.
Ook een avatar? Stuur een pb met de informatie die ik vraag in mijn begin post of meld het in dit topic.
De Avatar rage van Gible is wel succesvol lijkt me. Die van Jeroen is ook zeer geslaagd vind ik. Weten we nu op wie we moeten Munthunten op een beurs.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Speciaal voor Herman, had enkele fotos om uit te kiezen dus hopelijk een goede keuze gemaakt

Zeer graag gedaanHerman schreef:Alwin (Gible), mijn grote dank en waardering voor je kunstzinnige maak van mijn nieuwe avatar, met mijn lievelings kat Floyd.
Ik ben er zeer mee vereerd ik vind hem geweldig.!!!!![]()
![]()
![]()
Groetjes, Herman
P.S. Ga hem invoeren
Alwin, ook namens mij, hartelijk dank.
Ga deze ook gebruiken op andere fora, dus je ziet hem straks op meerdere plakken
Dat bewegende zoekveld lijkt mij ook geweldig
Gr. Jeroen
Ga deze ook gebruiken op andere fora, dus je ziet hem straks op meerdere plakken
Dat bewegende zoekveld lijkt mij ook geweldig
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Herman, ik vind hem geweldig. Daar kan zelfs de webmaster niet aan tippen.Herman schreef:Alwin (Gible), mijn grote dank en waardering voor je kunstzinnige maak van mijn nieuwe avatar, met mijn lievelings kat Floyd. Ik ben er zeer mee vereerd ik vind hem geweldig.!!!!![]()
![]()
Groetjes, Herman P.S. Ga hem invoeren
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ilosab schreef:Daar kan zelfs de webmaster niet aan tippen.
De aangekondigde pesterijtjes beginnen?
Het is maar goed dat de webmaster op munten jaagt en niet op katten en adelaars.....
Luit
Is het jachtseizoen op me geopend?

Ik heet geen Alwin maar jullie mogen hem wel gebruiken als bijnaam 
Maar je mag me ook gewoon Daniel noemen
Maar je mag me ook gewoon Daniel noemen
Voor SGTravel, hopelijk vind je hem mooi...
Misschien een rare combinatie de Maladiven en Nederlandse munten maar SGTravels wens is mijn bevel, hij wou ze op het strand hebben liggen maar dat werd niet mooi...

Misschien een rare combinatie de Maladiven en Nederlandse munten maar SGTravels wens is mijn bevel, hij wou ze op het strand hebben liggen maar dat werd niet mooi...

Hartelijk dank Daniel,
ik vind hem zeer geslaagd
Het gaat natuurlijk niet om de Malediven maar meer om het vakantie gevoel dat dit plaatje doet opwekken,
Nu heb ik gelijk twee hobby's in één avatar ( reizen en Munten verzamelen)
Ps, heb hem maar gelijk in gebruik genomen
ik vind hem zeer geslaagd
Het gaat natuurlijk niet om de Malediven maar meer om het vakantie gevoel dat dit plaatje doet opwekken,
Nu heb ik gelijk twee hobby's in één avatar ( reizen en Munten verzamelen)
Ps, heb hem maar gelijk in gebruik genomen
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
-
mountainbiker01
Hey Daniel,
heb een pb'tje naar je gestuurd, mij lijkt een AvAtAr ook errug leuk!
groet
Alwin ( de echte )
groet
Alwin ( de echte )
Zo langzamerhand heeft Gible geen tijd meer over om aan zijn hobby te besteden. Of het maken van avatars moet een nieuwe hobby voor hem betekenen?
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Zou jij het plaatje die je bedoeld even kunnen laten zien, je hebt het over een plaatje maar dan kan ik wel zomaar een avatar maken maar dan is de kans vrijgroot dat het niet het plaatje word die je bedoeld en dat zou zonde zijnmountainbiker01 schreef:Hey Daniel,
groet
Alwin ( de echte )
-
mountainbiker01
had je al een pb gestuurd. Wil je je @ geven, dan kan ik ze mailen. om ze nou hier neer te zetten wordt ook zo rommelig.Gible schreef:Zou jij het plaatje die je bedoeld even kunnen laten zien, je hebt het over een plaatje maar dan kan ik wel zomaar een avatar maken maar dan is de kans vrijgroot dat het niet het plaatje word die je bedoeld en dat zou zonde zijnmountainbiker01 schreef:Hey Daniel,
groet
Alwin ( de echte )
gr
Alwin
Heb je een pb gestuurd 
Voor mountainbiker ben ik bezig maar me 2e computer is al in 1 maand tijd kapot! WAT DOE JE ERMEE GIBLE!! Nou ik ga er mee naar de tennis baan ik ga er baantjes mee zwemmen... nee ze begeven het gewoon!
Maar mensen die nog een avatar willen pb dan even of Herman als jij je avatar verbeterd wilt hebben dan wil ik dat logo er ook wel inknutselen
Maar mensen die nog een avatar willen pb dan even of Herman als jij je avatar verbeterd wilt hebben dan wil ik dat logo er ook wel inknutselen
Gible,
misschien kan je computer gewoon niet tegen al die Avatars
Maar even zonder gekheid, wat gaat er mis?
Luit
misschien kan je computer gewoon niet tegen al die Avatars
Maar even zonder gekheid, wat gaat er mis?
Luit
Het is geen plant die dagelijks water nodig heeft 
Nou de ene computer start niet door, je hoort de ventilatoren wel draaien.
En de andere maakt een keiharde piep die erg pijn doet aan je oren.
Oké! Nou dat is het belangrijkste dat jezelf tevreden bent
Als je hem later toch nog aangepast wilt hebben hoef je maar te gillen.
-
Euro
- Senior lid

Meet je voeding bij die eerst even door.Gible schreef:Nou de ene computer start niet door, je hoort de ventilatoren wel draaien.
2e klinkt als je moederbord, die geeft een klotepiep als d'r iets niet goed is, wat kan zijn dat de videokaart doorgebrand is etc, maar kan ook een probleem met het moederbord zelf zijn.