Re: Avatar aanvraag topic
Voor Suminion:

Aii, nou ik heb laatst een hoop berichten verwijderd dus ik ben bang dat je je verzoekje even opnieuw moet doen met je eisen!! Komt nu deze smilie goed van pas >>mikkey99 schreef:Gible, heb je in juni reeds twee mails gestuurd, wacht met spanning af
Mikkey

Voor mezelf een avatar gemaakt enkele dagen terug (nog voor het schiet incident), gewoon om het bewegende avatars te oefenen.
Nouja, ik laat hem zien maar ga hem i.v.m. Noorwegen niet dragen (voorlopig?).

Nouja, ik laat hem zien maar ga hem i.v.m. Noorwegen niet dragen (voorlopig?).

Laatst gewijzigd door Daniël op 30 jul 2011, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind hem zeer geslaagd Daniël!
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Superlid
Gible schreef:Voor mezelf een avatar gemaakt enkele dagen terug (nog voor het schiet incident), gewoon om het bewegende avatars te oefenen.
Nouja, ik laat hem zien maar ga hem i.v.m. Noorwegen niet dragen (verlopig?).
gemaakt in Adobe Flash ?
heb ook nog gelijkaardige dingen moeten maken in mijn vorige schooljaar

deze is zeker geslaagd

mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
Nee dit is handmatig gedaan frame voor frameYosoyke schreef:Gible schreef:Voor mezelf een avatar gemaakt enkele dagen terug (nog voor het schiet incident), gewoon om het bewegende avatars te oefenen.
Nouja, ik laat hem zien maar ga hem i.v.m. Noorwegen niet dragen (verlopig?).
gemaakt in Adobe Flash ?
heb ook nog gelijkaardige dingen moeten maken in mijn vorige schooljaar
deze is zeker geslaagd
mvg Kevin

-
- Superlid
Nee dat programma ken ik dus inderdaad nietGible schreef: Nee dit is handmatig gedaan frame voor frameWel via een programma die dat een stuk makkelijker maakt ulead gif animator redelijk oud programmaatje. Weet niet als je die kent?

maar meestal zijn het nog steeds van die oude dingetjes die de mooiste eindresultaten teruggeven !
De meeste knopjes bij zulke nieuwere programma's gebruik ik toch niet dus vaak hoe ouder hoe beter bij van die gifanimators.

-
- Superlid
Ziet er toch nog steeds mooi programma uit !Gible schreef:De meeste knopjes bij zulke nieuwere programma's gebruik ik toch niet dus vaak hoe ouder hoe beter bij van die gifanimators.
Lijkt mij zo een fusie van Flash en Photoshop..
Heb voor mezelf maar weer eens wat in elkaar geknutselt, zijn er echt geen verzoekjes meer? Kan me best voorstellen dat mensen waarvoor ik ooit een avatar gemaakt heb een andere willen 

Nou dan maak maar eens een promofilmpje met afbeeldingen en zo van en voor het forum. Kunnen we die op Youtube plaatsen 
Zou ik erg blij mee zijn!
Gr. Jeroen

Gr. Jeroen
De avatar die je nu hebt daar krijg ik lasogen van, ik vond de vorige beter.Gible schreef:Heb voor mezelf maar weer eens wat in elkaar geknutselt, zijn er echt geen verzoekjes meer? Kan me best voorstellen dat mensen waarvoor ik ooit een avatar gemaakt heb een andere willen
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik hou ik niet zo van al die beweging in een avatar, maar het is heel simpel stil te krijgen, 1x toets ESC aanraken en zo'n wilde avatar is getemdIlosab schreef:De avatar die je nu hebt daar krijg ik lasogen van, ik vond de vorige beter.Gible schreef:Heb voor mezelf maar weer eens wat in elkaar geknutselt, zijn er echt geen verzoekjes meer? Kan me best voorstellen dat mensen waarvoor ik ooit een avatar gemaakt heb een andere willen
Gr. Alfred

Luit
Tsss! Spelbrekers! Ik deed het eigelijk expres, als iemand me shout had gelezen... 

Munthunter schreef:Nou dan maak maar eens een promofilmpje met afbeeldingen en zo van en voor het forum. Kunnen we die op Youtube plaatsen
Gr. Jeroen

Okeeeeeeee! :')Munthunter schreef:Munthunter schreef:Nou dan maak maar eens een promofilmpje met afbeeldingen en zo van en voor het forum. Kunnen we die op Youtube plaatsen
Gr. Jeroen↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
-
- Superlid
Mooitje deze wel vind ik..Gible schreef:Heb voor mezelf maar weer eens wat in elkaar geknutselt, zijn er echt geen verzoekjes meer? Kan me best voorstellen dat mensen waarvoor ik ooit een avatar gemaakt heb een andere willen
hoe noemt het lettertype van deze?
mvg Kevin
Bickham Script ProYosoyke schreef:Mooitje deze wel vind ik..Gible schreef:Heb voor mezelf maar weer eens wat in elkaar geknutselt, zijn er echt geen verzoekjes meer? Kan me best voorstellen dat mensen waarvoor ik ooit een avatar gemaakt heb een andere willen
hoe noemt het lettertype van deze?
mvg Kevin
Ik zit net mijn mail te bekijken maar zag op Hyves bij Munthunter al een promofilmpje staan van dit forum. Ik zal ongetwijfeld wel ergens bij nieuwe berichten iets zien staan maar ik vind het een heel geslaagd filmpje met leuke achtergrondmuziek. Nu maar hopen dat het aanslaat. Hij staat bij mij in ieder geval al bij mijn favorieten.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Danku! Er volgen er meer ben nog wat aan het spelen met diverse programmaatjesIlosab schreef:Ik zit net mijn mail te bekijken maar zag op Hyves bij Munthunter al een promofilmpje staan van dit forum. Ik zal ongetwijfeld wel ergens bij nieuwe berichten iets zien staan maar ik vind het een heel geslaagd filmpje met leuke achtergrondmuziek. Nu maar hopen dat het aanslaat. Hij staat bij mij in ieder geval al bij mijn favorieten.
Gr. Alfred

De rest van de reacties graag in dit topic: http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=40&t=7610
Zodat dit topic weer naar het onderwerp avatar gaat.
Tijdje geen avatars meer gemaakt maar wil hier toch zeker weer mee beginnen! Dus mocht je interesse hebben meld het hier. 

Hoe ga je het allemaal doen? Momenteel heb je een baan, je gaat weer avaters maken, het Euro magazine en dan nog de boekjes van de Eurolanden. En dan rtussendoor nog aan de slag met die ballonnen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
-
- Superlid
+ je vergeet dat ie nog nieuwe onderbroek moet kopen nu ook !Ilosab schreef:Hoe ga je het allemaal doen? Momenteel heb je een baan, je gaat weer avaters maken, het Euro magazine en dan nog de boekjes van de Eurolanden. En dan rtussendoor nog aan de slag met die ballonnen.
Gr. Alfred

Begin mij ook af te vragen hoe je dit zult aanpakken Daniel

mvg Kevin
Als je er tijd voor hebt heb ik er wel interesse in.Gible schreef:Tijdje geen avatars meer gemaakt maar wil hier toch zeker weer mee beginnen! Dus mocht je interesse hebben meld het hier.
Ik hoor het wel!
- alles voor de euro uit Nederland.