Avatar aanvraag topic

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Gible schreef:Ja ik wist eerlijk gezegd niet waar het hoorde :oops:
Lijkt me leuk als er stukje in de nieuwsbrief komt.
Verplaats ik hem en zet ik heb blijven bovenaan in die rubriek.

Ik zal een stikje schrijven in de nieuwsbrief. Meldt je maar vast ziek op je werk, want er zullen een hele hoop aanvragen komen. ;)

Kun je er voor mij ook eentje maken? Leuke (oud) Nederlandse munt met zo'n zoekschermpje van een sluipschutter er voor? Snap je vast wel MUNT ► HUNTER, ;)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
rinuske

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door rinuske »

ja verschil moet er blijven!!!
Jeroen wil een jagersmunt hebben waar net een gaatje is ingeschoten :twisted:
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Gerardo schreef:Hadden we er eindelijk een biljetje Rinus bij gaat biljetje munthunter er weer af
rinuske schreef:ja verschil moet er blijven!!!
Jeroen wil een jagersmunt hebben waar net een gaatje is ingeschoten :twisted:
Heren, jullie weten dat het ten strengste verboden is om de beheerder van dit forum te pesten??? ;)
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
tejon

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door tejon »

ow mag dat niet saai
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

Munthunter schreef:Heren, jullie weten dat het ten strengste verboden is om de beheerder van dit forum te pesten??? ;)
Is dat zo? Nooit geweten, staat volgens mij ook nergens in het reglement. Nou, maak je borst dan maar nat dit jaar. Je gaat er spijt van krijgen dat je dat geschreven hebt.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
tejon

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door tejon »

mee eens :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
rinuske

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door rinuske »

ben benieuwd wat het eerste pesterijtje wordt :twisted:
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

Staat wel leuk zo die 3 nieuwe avatars onder elkaar, daar kan de webmaster een voorbeeld aan nemen.
Zo goed Rinus?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
mountainbiker01

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door mountainbiker01 »

na dit topic te hebben gelezen weet ik nu wat een avatar is, haha..
ben ernsite digebeet jongens, nog eentje van euh :oops:
Had geprobeerd een profiel foto erop te zetten ( maar dat heet dus niet meer zo :idea: ) maar niet gelukt.
Hou me aanbevolen voor een persoonlijke AvAtAr :lol:
rinuske

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door rinuske »

perfect , als nu de jager maar niet het loodje legt :P
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Dit is een ongeschreven regel :D

Maar let op!!! De webmaster pest terug! Hahaha ...cynisch lachje...

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

mountainbiker01 schreef:na dit topic te hebben gelezen weet ik nu wat een avatar is, haha.. ben ernsite digebeet jongens, nog eentje van euh :oops: Had geprobeerd een profiel foto erop te zetten ( maar dat heet dus niet meer zo :idea: ) maar niet gelukt. Hou me aanbevolen voor een persoonlijke AvAtAr :lol:
Stuur een PB naar Gible en hij regelt het schitterend voor je.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Oja, en weet wel wie hier de verbanningsknoppen KAN bedienen en wie zijn pijlen dus kan richten op pesterige ventjes!!!

Kan net zo goed dit topic weer terugplaatsen naar het Praathuis, want jullie gaan behoorlijk off-topic :)
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikersavatar
llinde Nederland
Superlid
Superlid
Berichten: 2992
Lid geworden op: 09 jan 2010, 18:57
Locatie: Assen

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door llinde »

Munthunter schreef:Dit is een ongeschreven regel :D
Zijn er nog meer van die ongeschreven regels? Zoals bijvoorbeeld op een groot handelaarsforum in Duitsland de regel geldt dat iedereen een kleinere avatar moet hebben dan de admin? :wink:

Luit
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Neen Luit ;)

Is mijn avatar al klaar Gible??? :D
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

Munthunter schreef:Dit is een ongeschreven regel :D Maar let op!!! De webmaster pest terug! Hahaha ...cynisch lachje...
Gr. Jeroen
Er wordt vaak geschreven dat we de regels van dit forum onder de loep moeten nemen. Er wordt ook vaak gewezen naar de regels van dit forum. Er is nog nooit verwezen naar ongeschreven regels. Schrijf ik nu niet op dat we niets meer van Jeroen lezen :D :D :D

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

Munthunter schreef:Is mijn avatar al klaar Gible??? :D
Bespeur ik afgunst op die van ons? Rustig aan maar Gible, neem de tijd, een maand of 6 of zo.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Gebruikersavatar
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid
Berichten: 7411
Lid geworden op: 20 feb 2010, 14:06
Locatie: 1500 km vanaf Utrecht

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Ilosab »

Munthunter schreef:Oja, en weet wel wie hier de verbanningsknoppen KAN bedienen en wie zijn pijlen dus kan richten op pesterige ventjes!!! Kan net zo goed dit topic weer terugplaatsen naar het Praathuis, want jullie gaan behoorlijk off-topic :)
Je moet doen wat je niet laten kunt. Dreigementen helpen bij mij niet.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Gebruikersavatar
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator
Berichten: 1036
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:56

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door koiboyke »

He Tejon
Schiterende avater.
Gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Gebruikersavatar
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator
Berichten: 1036
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:56

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door koiboyke »

Die avater voor jeroen wordt een misslag .
Een jachtige munter. moet een keer foutr gaan he.
gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
tejon

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door tejon »

munthunter
ik ben een vrouwhunter


hahahah :D
Gebruikersavatar
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster
Berichten: 6600
Lid geworden op: 26 jul 2009, 16:39
Locatie: Beek en Donk

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Munthunter »

Alle gekheid op een stokkie, maar we zullen maar weer terug gaan naar het onderwerp.

Is wel zo eerlijk naar Gible toe :D

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikersavatar
Daniël Nederland
Superlid
Superlid
Berichten: 2804
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:51
Locatie: Hoevelaken rechtsaf

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door Daniël »

Haha!

Afbeelding
Gebruikersavatar
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator
Berichten: 1036
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:56

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door koiboyke »

Je lacht wel maar ik vindt hem wel gaaf.
gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
rinuske

Re: Avatar aanvraag topic

Bericht door rinuske »

Gible schreef:Haha!

Afbeelding
je bent al op de goede weg!!

Terug naar “Ideeënbus en hulp”