Verplaats ik hem en zet ik heb blijven bovenaan in die rubriek.Gible schreef:Ja ik wist eerlijk gezegd niet waar het hoorde
Lijkt me leuk als er stukje in de nieuwsbrief komt.
Ik zal een stikje schrijven in de nieuwsbrief. Meldt je maar vast ziek op je werk, want er zullen een hele hoop aanvragen komen.
Kun je er voor mij ook eentje maken? Leuke (oud) Nederlandse munt met zo'n zoekschermpje van een sluipschutter er voor? Snap je vast wel MUNT ► HUNTER,
Gr. Jeroen





