Re: Avatar aanvraag topic
Hij heeft ze geloof ik al voor het halve forum gemaakt.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
de andere helft wist het niet misschien?
ja ieder zijn ding he heb er al een paar leuke gezien zullen door hem gemaakt zijn dus.
ale ben benieuwd
ja ieder zijn ding he heb er al een paar leuke gezien zullen door hem gemaakt zijn dus.
ale ben benieuwd
Misschien heb je geluk en krijg je hem binnenkort, hij gaat 8 dagen naar Turkije.
Gr. Alfred.
Gr. Alfred.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Zeker!! Je hoort van me wanneer die af is!jantomat schreef:ben je er goed in?Gible schreef:Nog mensen die een avatar willen?
misschien eentje maken met munten en tomaat.
ga je de uitdaging aan?
groetjes
jan tomat
@R.Veldema - Klopt vergeten, komt voor elkaar.
De avatars hebben iets vertraging opgelopen morgen zijn ze er.
Ondertussen zelf iets geknutseld, althans iets nieuws geprobeerd weet nog niet als ik hem hou
Ondertussen zelf iets geknutseld, althans iets nieuws geprobeerd weet nog niet als ik hem hou
Hoi
Ik zou ook wel graag een deftige avatar willen
Mijn naam mag erop lettertype maakt niet zoveel uit al vind ik Old Englisch wel mooi
Iets met belgische biljetten zou leuk zijn
Je ziet maar
Groetjes en alvast bedankt
Ik zou ook wel graag een deftige avatar willen
Mijn naam mag erop lettertype maakt niet zoveel uit al vind ik Old Englisch wel mooi
Iets met belgische biljetten zou leuk zijn
Je ziet maar
Groetjes en alvast bedankt
Voor Jantomat:
Daniel,
Ik wil niet vervelend doen...maar ik wacht volgens mij al sinds begin April...
Ik weet niet precies wat de gang van zaken is..maar meestal gaat het van Wie het eerst komt...
Of zeg anders gewoon dat je het niet kunt of niet wilt...!!
Robin
Ik wil niet vervelend doen...maar ik wacht volgens mij al sinds begin April...
Ik weet niet precies wat de gang van zaken is..maar meestal gaat het van Wie het eerst komt...
Of zeg anders gewoon dat je het niet kunt of niet wilt...!!
Robin
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Ik heb gister al geantwoord dat de aangevraagde avatars vandaag kwamen, tenzij jouw klok iets meer dan 7 uur en 45 minuten voorloopt is vandaag nog niet voorbij.
Is al geregeld...bedankt voor de avatar.
Groet, Robin.
Groet, Robin.
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Graag gedaan!
Laatst gewijzigd door Daniël op 25 mei 2011, 12:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeker mooi, fraai gevonden die tomaten en die munt samen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
R.Veldema wat ik dan op mijn beurt niet snap is waarom je je avatar niet gebruikt, ik heb precies je aanwijzigingen gevolgd.
Eerst een hoop drukte maken omdat ik perongeluk Jan voortrok en dan gebruik je hem niet eens
R.Veldema wou in zijn huidige avatar het eerst woord aangepast hebben naar Obin zo onopvallend mogelijk:
Eerst een hoop drukte maken omdat ik perongeluk Jan voortrok en dan gebruik je hem niet eens
R.Veldema wou in zijn huidige avatar het eerst woord aangepast hebben naar Obin zo onopvallend mogelijk:
Nou wil ik niet flauw doen , maar volgens mij is de vertaling van de tekst nu "Op haar steunen wij, wij behouden Obin". Het kan natuurlijk dat Robin dit bedoelt, maar dat is wel erg cryptisch.
Voor Robin zou een tekst als "... Robin hanc tuetur" (Robin behoudt haar) misschien beter passen.
Bernard
Voor Robin zou een tekst als "... Robin hanc tuetur" (Robin behoudt haar) misschien beter passen.
Bernard
Hey Daniel,
Zou het mogelijk zijn op mijn avatar in het rondschrift (randschrift) HANC TUEMUR HAC NITIMUR te veranderen in OBIN TUEMUR HAC NITIMUR
Maar dan heel subtiel..zodat het maar net opvalt?
Groets, Robin
Voor Kristijn:
Weet niet als die hem mooi vind anders maak ik een ander
-
- Moderator
Vind anders wel goed geslaagdGible schreef:Voor Kristijn:
mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
Ja, ziet er best fraai uit.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Hoi
Vind hem super mooi
vraag mij af of volgende er nog bij gaat? dan heb je de complete serie
Vind hem super mooi
vraag mij af of volgende er nog bij gaat? dan heb je de complete serie
Helaas originele photoshop file niet opgeslagen dom van me dus ff nagemaakt met plaatje tussenin.
-
- Volledig lid
heya.
word eens tijd dat ik na de tijd van mij op het forum ook eens een avatar ga aanschaffen.
ik laat het allemaal aan jou over,
wel spaar ik munten konkrijk nederland, dus als je daar iets van kan maken.
ik ben niet moeilijk,.
word eens tijd dat ik na de tijd van mij op het forum ook eens een avatar ga aanschaffen.
ik laat het allemaal aan jou over,
wel spaar ik munten konkrijk nederland, dus als je daar iets van kan maken.
ik ben niet moeilijk,.
altijd op zoek naar franse gelegenheids euro.
Het heeft even geduurd maar de verzoeken kunnen nu gewoon weer binnenstromen en dan zorg ik ervoor dat je binnen 2 dagen een passende avatar hebt!
-
- Volledig lid
Gible, heb je in juni reeds twee mails gestuurd, wacht met spanning af
Mikkey
Mikkey