NouhouIlosab schreef:Ik ben eerst, hij heeft het al verrekte moeilijk om mijn avatar aan te passen.
Gr. Alfred
-
Cygnum
- Volledig lid

Re: Avatar aanvraag topic
En dan zit ik er ook nog voorCygnum schreef:NouhouIlosab schreef:Ik ben eerst, hij heeft het al verrekte moeilijk om mijn avatar aan te passen.
Gr. Alfred![]()
Sommige mensen zijn zo arm, het enige dat ze hebben is geld!
-
leon voorn
- Donateur

hoi gible vriendelijke groet leon voorn

Laatst gewijzigd door leon voorn op 30 jan 2011, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Vernieuwde avatar Ilsolab:
Opdracht iets van de 2 euromunt in de huidige avatar.

Cygnum:
Vrij lastig in dezelfde stijl de naam en jaartal duidelijk in de avatar te krijgen aangezien je avatar niet al te groot gemaakt kan worden, als je er niet blij mee bent eerlijk zeggen

Opdracht iets van de 2 euromunt in de huidige avatar.

Cygnum:
Vrij lastig in dezelfde stijl de naam en jaartal duidelijk in de avatar te krijgen aangezien je avatar niet al te groot gemaakt kan worden, als je er niet blij mee bent eerlijk zeggen

Laatst gewijzigd door Daniël op 29 jan 2011, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Was jij die ene met Wapenschild?basspatzuiver schreef:En dan zit ik er ook nog voorCygnum schreef:NouhouIlosab schreef:Ik ben eerst, hij heeft het al verrekte moeilijk om mijn avatar aan te passen.
Gr. Alfred![]()
-
Cygnum
- Volledig lid

Ik vind hem helemaal geweldig! Hij is mooier dan ik dacht. Ik moest hem wel even verkleinen, maar dat is niet echt moeilijk. Een vraagje nog: hoe zou hij eruit hebben gezien als het jaartal helemaal verwijderd zou zijn? Misschien is hij dan nog mooier! Hoe dan ook, ik ben er nu al heel erg blij mee. Heel erg bedankt!!!

Edit: Nu is hij alleen niet meer transparant. Een verkleind GIF'je ziet er niet uit (korrelig), en dit is het resultaat als JPEG. Kan je daar misschien iets aan doen Gible? 
Ohja was limiet even vergeten, hieronder de verkleinde avatars inclusief transparant Cygnum 
Als Jeroen het avatar limiet zou verhogen lukt het wel maar 150x150 is groot zat was me alleen even bij ingeschoten.
Als Jeroen het avatar limiet zou verhogen lukt het wel maar 150x150 is groot zat was me alleen even bij ingeschoten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Cygnum
- Volledig lid

Helemaal geweldig!!! _O_
Ik vind hem ook helemaal top, niets meer aan doen en snel geplaatst.
Bedankt gozâht !!!!!
Gr. Alfred
Bedankt gozâht !!!!!
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Je moet even die ene uit de bijlage doen met de maten 150x140 pixels dan is die transparant 
En dan zit ik er ook nog voor
[/quote]
Was jij die ene met Wapenschild?[/quote]
Nee, die ene met de schatkist
Was jij die ene met Wapenschild?[/quote]
Nee, die ene met de schatkist
Sommige mensen zijn zo arm, het enige dat ze hebben is geld!
Die met dat wapenschild, ben ik, maar ik ben héél geduldig van aard, hoor !...

Gible schreef:Je moet even die ene uit de bijlage doen met de maten 150x140 pixels dan is die transparant
Welke ?????
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
http://forum.munthunter.nl/viewtopic.ph ... 135#p53010Ilosab schreef:Gible schreef:Je moet even die ene uit de bijlage doen met de maten 150x140 pixels dan is die transparant
Welke ?????
Die
Hallo Gible
Wat ben je toch creatief bezig en zonder morren maak jij voor iedereen een kunstwerkje.
Ik ben je nog staads dankbaar voor mijn avater.
Ik wil je bij deze bedanken voor de tomeloze inzet voor de leden.
Gible Bedankt

Wat ben je toch creatief bezig en zonder morren maak jij voor iedereen een kunstwerkje.
Gible Bedankt
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Zeer graag gedaan. Ik word geholpen door andere leden door allerlei mooie stukken informatie en in ruil daarvoor probeer ik avatars te maken. Het blijft geven en nemen he.koiboyke schreef:Hallo Gible
Gible Bedankt![]()
![]()
![]()
Als je eens toe bent aan wat anders dan hoor ik het wel weer
Gible,
Hij is voor elkaar, ik heb de andere geplaatst.
Succes met de nieuwe aanvragen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Alfred, toch denk ik dat dit niet degene is die Gible bedoelt. Hij is namelijk nog niet transparant: je ziet de avatar zeg maar in een wit vierkantje staan...Ilosab schreef:Gible,
Gr. Alfred
Overigens is ie wel erg mooi geworden hoor!
Bernard
Dat is het probleem met uploaden, als je zo'n afbeelding verkleind als je het geupload hebt via het forum krijg je zo'n wit vierkantje, het beste kan je gewoon via een link de avatar plaatsen of de afmeting maten leeg laten 
-
Yosoyke
- Superlid

dit kan wel een tijdje duren tegen dat deze duidelijk is..bernard3 schreef:Alfred, toch denk ik dat dit niet degene is die Gible bedoelt. Hij is namelijk nog niet transparant: je ziet de avatar zeg maar in een wit vierkantje staan...Ilosab schreef:Gible,
Gr. Alfred
Overigens is ie wel erg mooi geworden hoor!![]()
![]()
Bernard
was ook het geval met de mijne overigens
mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
Het is degene die ik uit het topic heb weggehaald wat Gible had aangegeven. Probleem is misschien dat hij als bitmap wordt opgeslagen en ik hem transfereer naar jpg.bernard3 schreef:Alfred, toch denk ik dat dit niet degene is die Gible bedoelt. Hij is namelijk nog niet transparant: je ziet de avatar zeg maar in een wit vierkantje staan... Overigens is ie wel erg mooi geworden hoor!![]()
Bernard
Gr. Alfred
-
Yosoyke
- Superlid

zo ver ik weet is het inderdaad bij jpg niet mogelijk een transparante achtergrond te makenIlosab schreef:Het is degene die ik uit het topic heb weggehaald wat Gible had aangegeven. Probleem is misschien dat hij als bitmap wordt opgeslagen en ik hem transfereer naar jpg.bernard3 schreef:Alfred, toch denk ik dat dit niet degene is die Gible bedoelt. Hij is namelijk nog niet transparant: je ziet de avatar zeg maar in een wit vierkantje staan... Overigens is ie wel erg mooi geworden hoor!![]()
Bernard
Gr. Alfred
dit enkel bij gif afbeeldingen
daniel, correct me if i'm wrong
mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
Doe hem eens i.p.v. als bijlage als link toevoegen als avatar, dus deze link:
JPG accepteerd geen transparante achtergronden, wel GIF en PNG.
Code: Selecteer alles
http://i51.tinypic.com/28jitjt.gifRe: Avatar aanvraag topic
Link krijg ik niet geopend.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
http://i51.tinypic.com/28jitjt.gifIlosab schreef:Link krijg ik niet geopend.
Gr. Alfred
Die link vul je in op de avatar pagina en als afmeting 150x140 invullen. Dan krijg je dit >>