Bij deze 5 cent 1961 proof
Deze is ook helemaal de originele kleur. Zie je niet vaak zo'n sublieme kwaliteit
5 cent 1961 proof
Moderator: maarten89
5 cent 1961 proof
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Re: 5 cent 1961 proof
Fantastische stuiver Reinier!
Deze heb ik zelf ook nog op mijn verlanglijstje staan! 8)
Ben je ook een verzamelaar van Juliana proof?
Verzamelaar zeldzame en proof munten van wilhelmina en proof munten juliana!
Is een erg mooie stuiver,mocht je hem een keer willen verkopen geef je maar een gil

Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Nou ik ben niet echt consequent verzamelaar van juliana proof. Ik heb meer wat losse munten ipv complete series. Ik heb het 1 en ander jaren geleden eens een keer gekochtjeffelz schreef:Fantastische stuiver Reinier!
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Oh oke toch leuk dat je er een aantal in bezit hebt!Reinier schreef:Nou ik ben niet echt consequent verzamelaar van juliana proof. Ik heb meer wat losse munten ipv complete series. Ik heb het 1 en ander jaren geleden eens een keer gekochtjeffelz schreef:Fantastische stuiver Reinier!
Ik ben nu zelf al een hele tijd bezig om juliana compleet te krijgen, maar moet er nog wel een heel aantal

Mocht je eens denken dat je die exemplaren van de hand gaat doen, houd ik mij zeer aanbevolen! 8)
Wat verzamel je nog meer als ik vragen mag? Sorry ben altijd nieuwsgierig haha....
Die Jeffrey is er altijd als de kippen bij he?jeffelz schreef:Oh oke toch leuk dat je er een aantal in bezit hebt!
Ik ben nu zelf al een hele tijd bezig om juliana compleet te krijgen, maar moet er nog wel een heel aantalhaha....
Mocht je eens denken dat je die exemplaren van de hand gaat doen, houd ik mij zeer aanbevolen! 8)
Wat verzamel je nog meer als ik vragen mag?

Beetje jacht-instinct en een grote dwang naar nieuwe aanwinsten?

Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Als de kippen erbij is een groot woord!Munthunter schreef:Die Jeffrey is er altijd als de kippen bij he?jeffelz schreef:Oh oke toch leuk dat je er een aantal in bezit hebt!
Ik ben nu zelf al een hele tijd bezig om juliana compleet te krijgen, maar moet er nog wel een heel aantalhaha....
Wat verzamel je nog meer als ik vragen mag?
Beetje jacht-instinct en een grote dwang naar nieuwe aanwinsten?
Helemaal mee eens Jeffrey!
Ik doe het zelf ook hoor, zeker als ik iets koop bij iemand, altijd even vragen of ze nog meer hebben, wat weg mag.
Je staat soms versteld van wat er dan nog voor de dag komt.
Gr. Jeroen
Ik doe het zelf ook hoor, zeker als ik iets koop bij iemand, altijd even vragen of ze nog meer hebben, wat weg mag.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik heb nog Juliana proof dubbel, dus ruilen kan ook 

Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië