Forum zeer slecht bereikbaar
Re: Forum zeer slecht bereikbaar
Hoi Herman,
Je bericht is in ieder geval goed doorgekomen.
Ik heb geen problemen met de bereikbaarheid...
even de sneeuw van je computer afvegen misschien
Je bericht is in ieder geval goed doorgekomen.
Ik heb geen problemen met de bereikbaarheid...
even de sneeuw van je computer afvegen misschien
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Herman,
Hier geen problemen met inloggen of bereikbaarheid.
FF je computer opschonen, koekjes verwijderen en cache legen.
Gr. Willem
Hier geen problemen met inloggen of bereikbaarheid.
FF je computer opschonen, koekjes verwijderen en cache legen.
Gr. Willem
Herman,
Hier ook geen problemen. Het komt waarschijnlijk door de veiling die je hebt gewonnen, misschien zitten er valse biljetten bij die het internetverkeer blokkeren.
Gr. Alfred
Hier ook geen problemen. Het komt waarschijnlijk door de veiling die je hebt gewonnen, misschien zitten er valse biljetten bij die het internetverkeer blokkeren.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Op de statistieken van het domein 'www.munthunter.nl' zie ik niet dat er problemen zijn geweest.
Gezien je veel op het foru bent en plaatst kun je inderdaad eens je cookiecache legen. Beter is het om het gratis schoonmaakprogramma te downloaden (CCleaner) http://www.filehippo.com/download_ccleaner en je PC even goed op te ruimen. Ik gebruik dat simpele en kleine programma al lang met heel veel plezier.
Gr. Jeroen
Gezien je veel op het foru bent en plaatst kun je inderdaad eens je cookiecache legen. Beter is het om het gratis schoonmaakprogramma te downloaden (CCleaner) http://www.filehippo.com/download_ccleaner en je PC even goed op te ruimen. Ik gebruik dat simpele en kleine programma al lang met heel veel plezier.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik heb geen enkele problemen hier
Google Chrome installeren als browser, die werkt ook heerlijk!
Welke gebruik je nu?
Gr. Jeroen
Welke gebruik je nu?
Gr. Jeroen
Zoals Jeroen al zei CCleaner op de computer los laten werkt perfect, er zit ook een mogelijkheid op om je index.dat bestanden te ruimen.
En een goede browser wil ook nog wel helpen zoals Firefox en Opera, deze beiden gebruik ik nou al een flink aantal jaren en ben hier uiterst tevreden mee. Ook heb ik de browser van Google geprobeerd maar deze vind ik persoonlijk niets. IE gebruik ik nooit omdat deze traag is en vaak vastloopt.
Gr. Willem
En een goede browser wil ook nog wel helpen zoals Firefox en Opera, deze beiden gebruik ik nou al een flink aantal jaren en ben hier uiterst tevreden mee. Ook heb ik de browser van Google geprobeerd maar deze vind ik persoonlijk niets. IE gebruik ik nooit omdat deze traag is en vaak vastloopt.
Gr. Willem
Vraagje van een Digibeet:Willem schreef:Zoals Jeroen al zei CCleaner op de computer los laten werkt perfect, er zit ook een mogelijkheid op om je index.dat bestanden te ruimen.
Gr. Willem
Hoe werkt die CCleaner dan? Ik heb het geïnstalleerd en nadat ik alles had gescand vraag ik om de problemen te herstellen. Vervolgens kom ik dan weer op de internetpagina van AV terecht waar ik vervolgens niets meer van snap.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Alfred,Ilosab schreef:Vraagje van een Digibeet:Willem schreef:Zoals Jeroen al zei CCleaner op de computer los laten werkt perfect, er zit ook een mogelijkheid op om je index.dat bestanden te ruimen.
Gr. Willem
Hoe werkt die CCleaner dan? Ik heb het geïnstalleerd en nadat ik alles had gescand vraag ik om de problemen te herstellen. Vervolgens kom ik dan weer op de internetpagina van AV terecht waar ik vervolgens niets meer van snap.
Gr. Alfred
Ik kan je dat moeilijk uitleggen, misschien dat een ander dat makkelijker aan je kan vertellen hoe het werkt, het is in ieder geval vrij simpel. Je kunt beter gewoon een paar pogingen wagen en dan zal alles wel goed komen, leren gaat met vallen en opstaan.
Gr. Willem
Willem, voordat ik aan de slag zal gaan wil ik altijd wel zeker weten hoe het werkt. Voor hetzelfde geld doe ik iets verkeerd (in mijn geval heel goed mogelijk) en dan ben ik bestanden kwijt en daar zit ik niet echt op te wachten.Willem schreef:Alfred,Ik kan je dat moeilijk uitleggen, misschien dat een ander dat makkelijker aan je kan vertellen hoe het werkt, het is in ieder geval vrij simpel. Je kunt beter gewoon een paar pogingen wagen en dan zal alles wel goed komen, leren gaat met vallen en opstaan. Gr. WillemIlosab schreef:Vraagje van een Digibeet: Hoe werkt die CCleaner dan? Ik heb het geïnstalleerd en nadat ik alles had gescand vraag ik om de problemen te herstellen. Vervolgens kom ik dan weer op de internetpagina van AV terecht waar ik vervolgens niets meer van snap. Gr. AlfredWillem schreef:Zoals Jeroen al zei CCleaner op de computer los laten werkt perfect, er zit ook een mogelijkheid op om je index.dat bestanden te ruimen. Gr. Willem
Gr. Alfred
Je kunt, net als met Windows programma's verwijderen met CCleaner, maar dan zit je wel in een ander gedeelte. In de linker kolom zie je welke mappen (bestanden) er worden nagekeken. Enkel bestanden die je kunt missen (tijdelijke) worden verwijderd. Denk hier bij aan cookies e.d.
Als ej alles hebt gedaan zoals het moet Alfred en ik denk dat je het goed hebt gedaan, dan kun je altijd nogmaals scannen. Als alles goed is gegaan komt hij nu niet meer met 'te verwijderen' bestanden (opschonen)
Misschien is het een ingebouwd iets dat je na gebruik automatisch naar de site gaat. Bij mijn oudere versie was dat nog niet, maar ze willen je wellicht zo als betalende klant binnen halen...
Gr. Jeroen
Als ej alles hebt gedaan zoals het moet Alfred en ik denk dat je het goed hebt gedaan, dan kun je altijd nogmaals scannen. Als alles goed is gegaan komt hij nu niet meer met 'te verwijderen' bestanden (opschonen)
Misschien is het een ingebouwd iets dat je na gebruik automatisch naar de site gaat. Bij mijn oudere versie was dat nog niet, maar ze willen je wellicht zo als betalende klant binnen halen...
Gr. Jeroen
Jeroen,Munthunter schreef:Je kunt, net als met Windows programma's verwijderen met CCleaner, maar dan zit je wel in een ander gedeelte. In de linker kolom zie je welke mappen (bestanden) er worden nagekeken. Enkel bestanden die je kunt missen (tijdelijke) worden verwijderd. Denk hier bij aan cookies e.d.
Als ej alles hebt gedaan zoals het moet Alfred en ik denk dat je het goed hebt gedaan, dan kun je altijd nogmaals scannen. Als alles goed is gegaan komt hij nu niet meer met 'te verwijderen' bestanden (opschonen) Misschien is het een ingebouwd iets dat je na gebruik automatisch naar de site gaat. Bij mijn oudere versie was dat nog niet, maar ze willen je wellicht zo als betalende klant binnen halen... Gr. Jeroen
Ik heb dat 2 x gedaan en 2 x kwam ik op die website terecht waarin ze me inderdaad als betalende klant wilden binnenhalen. Ik heb maar mijn eigen plan getrokken:
Internet starten
Extra
Internet-opties
Tabbladen --> Geschiedenis
Knop: Verwijderen --> Tijdelijke internetbestanden/cookies/geschiedenis
Dit heeft hetzelfde resultaat volgens mij.
Gr. Alfred
Dat klopt Alfred, maar CCleaner haalt net iets meer weg. Maar je hebt zo ook een goede 'vervanger'.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Ik hoop voor je dat het niet zo erg is..Herman schreef:als vanouds loopt als een trein dus!!!
Dan moeten er straks net zo als voor de trein ook hier kamervragen gesteld worden.
Luit
Wees dan wel voorzichtig voor bevroren wissels en gesprongen zekeringen want anders heb je weer problemen met die trein.Herman schreef:Even melden dat na gebruik van de cleaner, en het legen van de temporary folder, het forum bij mij nu weer als vanouds loopt als een trein dus!!! Herman
Gr. Alfred
-
- Donateur
Bij mij start het forum ook super traag. Na een paar keer op het vernieuwingsblokje (F5) te drukken start het sneller op.
Op andere sites heb ik hier geen probleem mee.
Ik gebruik al zeer lange tijd regelmatig CCleaner en dat helpt niet tegen dit probleem. Wel een goed programma overigens.
Het probleem van Herman staat dus niet op zichzelf, en vraag me dan ook af hoe lang het duurt voordat hij dit verschijnsel terug heeft.
Groeten,
Bas
Op andere sites heb ik hier geen probleem mee.
Ik gebruik al zeer lange tijd regelmatig CCleaner en dat helpt niet tegen dit probleem. Wel een goed programma overigens.
Het probleem van Herman staat dus niet op zichzelf, en vraag me dan ook af hoe lang het duurt voordat hij dit verschijnsel terug heeft.
Groeten,
Bas
Herman & Gerardo zijn weer in topvorm. De handen ineen geslagen en samen Alfred afzeiken. Moet kunnen boys, zeker t.o.v. een PC knurft. Maar Alfred laat zijn PC gewoon zijn PC. Dat apparaat is inmiddels 5 jaar oud dus we gaan volgend jaar eens kijken voor een nieuwe met Windows 7. Ga ik nu niet meer aanklooien met het risico dat ik tegen een probleem aanloop. Als hij crashed dan kan ik niet meer reageren op het forum en kunnen jullie me niet meer aanvallen, dat wil ik jullie niet aandoen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Tering, gepromoveerd naar Knurft 3e Klasse. Jammer dat het geen pegels(lees: papiergeld) oplevert. Het gaat goed met mij op dit forum. Ik heb ook nog steeds het record van 1700 % bodverhoging op een veiling. Niet gewonnen maar een ander is ook tevreden.
Ik heb ook nog Windows XP en ga voor Windows 7. Ik ben toch blij (gezien reakties van collega's) dat ik Vista heb overgeslagen. Een collega gaat met me mee om een PC uit te zoeken, ik heb zo mijn vaste adres waar ik er altijd eentje aanschaf. Hij installeert ook alles nog voor me dus dat is mooi meegenomen. Ik koop dan ook gelijk de nieuwe versie van Nero. Ondanks dat ik nu Knurft 3e Klasse ben vertrouw ik mezelf toch niet qua installeren.
Gr. Alfred
Ik heb ook nog Windows XP en ga voor Windows 7. Ik ben toch blij (gezien reakties van collega's) dat ik Vista heb overgeslagen. Een collega gaat met me mee om een PC uit te zoeken, ik heb zo mijn vaste adres waar ik er altijd eentje aanschaf. Hij installeert ook alles nog voor me dus dat is mooi meegenomen. Ik koop dan ook gelijk de nieuwe versie van Nero. Ondanks dat ik nu Knurft 3e Klasse ben vertrouw ik mezelf toch niet qua installeren.
Gr. Alfred
Gerardo, ik dacht dat ik achter liep qua besturingssysteem maar jij slaat alles met Windows 2000. Nou, wordt dan ook wel tijd voor een andere. Mijn harde schijf is 200 GB groot en na die 5 jaar heb ik nog 160 GB over dus ik heb niet zoveel capaciteit nodig. In mijn ogen belangrijke bestanden heb ik op mijn PC, op DVD en op mijn werk, zekerheid voor alles toch. Ik koop gewoon weer een nieuwe kast, geen laptop. Ik heb in mijn woning ruimte genoeg en zoveel ruimte neemt die kast niet in. Ik heb ook alleen maar een kast nodig want de rest (printer - beeldscherm - dolby surround systeem) is nog perfect in orde.
Gr. Alfred
Ps.: Ik heb op 5 december (Sinterklaas) weer sneaky toegeslagen. Tezijnertijd zal je het wel lezen bij nieuwe aanwinsten. Wat dat betreft heb ik je niet teleurgesteld.
Gr. Alfred
Ps.: Ik heb op 5 december (Sinterklaas) weer sneaky toegeslagen. Tezijnertijd zal je het wel lezen bij nieuwe aanwinsten. Wat dat betreft heb ik je niet teleurgesteld.
Herman, verkoop je toch de munten van je echtgenote? Kun je altijd mee dreigen toch?
Je zult wel als antwoord krijgen wat je in hemelsnaam met zo'n bak moet. En daar moet ik haar wel gelijk in geven.
Sinds je jezelf kwaad hebt gemaakt over COINS4YOU sla je klinkklare onzin uit. Neem een borreltje dan zakt alles een beetje.
Als we nu maar gewoon normaal doen dan doen we al gek genoeg.
Gr. Alfred
Je zult wel als antwoord krijgen wat je in hemelsnaam met zo'n bak moet. En daar moet ik haar wel gelijk in geven.
Sinds je jezelf kwaad hebt gemaakt over COINS4YOU sla je klinkklare onzin uit. Neem een borreltje dan zakt alles een beetje.
Als we nu maar gewoon normaal doen dan doen we al gek genoeg.
Gr. Alfred
Gerardo, ik heb alles gelijkvloers en de kast hoeft voor mij niet verplaatst te worden, ruimte genoeg. En daar komt nog bij dat ik lekkâh voor (ja,ja) de PC zit en mijn vrouw naast me achter haar laptop. Bakkie erbij, wat te snoepen erbij, helemaal gezellie.Gerardo schreef:@Alfred, de ellende is met zo'n kast van een computer dat je die niet makkelijk verplaatst en als je een laptop in een dockingbase hebt gaat dat wel veel makkelijker. Ik geef toe dat een grote kast wel heelijk werkt en je kan er veel meer toebehoren in kwijt. Die in het algemeen ook goedkoper zijn dan die voor een laptop. Maar nu zit ik altijd apart boven en dat is niet altijd even gezellig en dan kan ik tussendoor en toch in de buurt even op het forum enzo rondneuzen.
Gr. Alfred
Om het onderwerp even terug te halen.
Je kunt ook geheel onder aan de index (en volgens mij overal op het forum) op de link 'alle forumcookies verwijderen' klikken. Zo verwijder je alle cookies die zijn opgeslagen tijdens het gebruik van het forum. Je zult dan niet automatisch ingelogt worden en zult een aantal zaken wellicht even opnieuw moeten aangeven, zodat ze bewaard blijven. je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je zaken wist die niet gewist mogen worden.
Gr. Jeroen
Je kunt ook geheel onder aan de index (en volgens mij overal op het forum) op de link 'alle forumcookies verwijderen' klikken. Zo verwijder je alle cookies die zijn opgeslagen tijdens het gebruik van het forum. Je zult dan niet automatisch ingelogt worden en zult een aantal zaken wellicht even opnieuw moeten aangeven, zodat ze bewaard blijven. je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je zaken wist die niet gewist mogen worden.
Gr. Jeroen