Ik ben blij ook een (kleine) bijdrage te hebben geleverd aan dit forum.
Bernard
Nou een vrij grote bijdrage, als ik websites bezoek bepaald het logo al als ik verder wil kijken ja of nee, ik hou van goed verzorgde websitesbernard3 schreef:Fijn om te horen dat iedereen content is met het nieuwe logo.Ik denk dat nu ook alle leden zich in de keuze van munten en bankbiljetten kunnen vinden.
Ik ben blij ook een (kleine) bijdrage te hebben geleverd aan dit forum.
Bernard
Op 't werk heb ik 't ook met 17 inch, en thuis notebook 17 inch scherm ook.. Op 't werk "internet explorer" en thuis "Chrome"..Munthunter schreef:Ik denk dat je toch eens moet kijken naar je scherminstellingen Sander, ik heb op een andere 15" scherm ook geen problemen met deze tekst.
Of gebruik je inderdaad zo'n netbook van 10"?
Gr. Jeroen
Dan vind ik het inderdaad vreemd. Ik heb op mijn 17"scherm geen probleem, op 15"ook niet overigens... Misschien iets in je instellingen?$and€r schreef: Op 't werk heb ik 't ook met 17 inch, en thuis notebook 17 inch scherm ook.. Op 't werk "internet explorer" en thuis "Chrome"..
Pc van me werk zijn instellingen door de ICT alhier ingesteld.. Thuis heb ik 't ingesteld op maximaal wat m'n videokaart kan hebben.. Enfin, het zal mijn broekje niet bollen hoe de tekst staat..Munthunter schreef:Dan vind ik het inderdaad vreemd. Ik heb op mijn 17"scherm geen probleem, op 15"ook niet overigens... Misschien iets in je instellingen?$and€r schreef: Op 't werk heb ik 't ook met 17 inch, en thuis notebook 17 inch scherm ook.. Op 't werk "internet explorer" en thuis "Chrome"..
Gr. Jeroen
Dat is waarschijnlijk omdat zoekmachines dan de tekst niet kunnen vinden.N1ck schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom de tekst niet gewoon in het logo verwerkt wordt