Logo
Re: Logo
Zal je wel op je donder krijgen want er zal waarschijnlijk in het grote boek van de Sint staan waarom er nog geen ander logo is
Volgens mij krijg je munten en biljetten chocolaatjes?
Veel plezier, Alfred
Volgens mij krijg je munten en biljetten chocolaatjes?
Veel plezier, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Bernard,
voor een zondagochtend een mooi resultaat.
Ik heb nog wel wat verbeteringsvoorstellen, alles lijkt nu erg op een rijtje te staan, eerst een rijtje munten en dan twee bankbiljetten.
Misschien is het goed om biljetten en munten af te wisselen en bijvoorbeeld lege ruimtes zoals boven de 50 gulden op te vullen met een biljet of munt waar dan bijvoorbeeld de bovenkant uit beeld raakt.
Ook vind ik de vrijwel rechte achterkant van het logo door het 10 gulden biljet optisch minder fraai, ik zou daar liever juist nog wat delen van ronde vormen van een munt zien. Nu lijkt het een beetje alsof er een deel van het logo voor de plaatjes is en een deel voor de tekst en minder één geheel.
Luit
P.S. Ondanks de kritiek, doe ik het je zo op een zondagochtend echt niet even na....
voor een zondagochtend een mooi resultaat.
Ik heb nog wel wat verbeteringsvoorstellen, alles lijkt nu erg op een rijtje te staan, eerst een rijtje munten en dan twee bankbiljetten.
Misschien is het goed om biljetten en munten af te wisselen en bijvoorbeeld lege ruimtes zoals boven de 50 gulden op te vullen met een biljet of munt waar dan bijvoorbeeld de bovenkant uit beeld raakt.
Ook vind ik de vrijwel rechte achterkant van het logo door het 10 gulden biljet optisch minder fraai, ik zou daar liever juist nog wat delen van ronde vormen van een munt zien. Nu lijkt het een beetje alsof er een deel van het logo voor de plaatjes is en een deel voor de tekst en minder één geheel.
Luit
P.S. Ondanks de kritiek, doe ik het je zo op een zondagochtend echt niet even na....
Bedankt voor jullie positieve reacties en opbouwende kritiek.
Goede voorstellen; daar zal ik in de volgende versie rekening mee houden.llinde schreef: Ik heb nog wel wat verbeteringsvoorstellen, alles lijkt nu erg op een rijtje te staan, eerst een rijtje munten en dan twee bankbiljetten.
Dat is een wat lastiger kwestie, omdat - althans zoals ik Jeroen begreep - de tekst niet in het logo moest staan, maar als getypte titel vindbaar moest zijn in een zoekmachine. Ik kan desalniettemin even kijken of de overgang wat vloeiender kan worden.llinde schreef: Ook vind ik de vrijwel rechte achterkant van het logo door het 10 gulden biljet optisch minder fraai, ik zou daar liever juist nog wat delen van ronde vormen van een munt zien. Nu lijkt het een beetje alsof er een deel van het logo voor de plaatjes is en een deel voor de tekst en minder één geheel.
Even een nieuwe poging, waarin ik de verdeling wat heb veranderd en een aantal munten heb gedraaid. Geeft denk ik een wat speelser effect. Voor Herman, het 50 guldenbiljet staat zelfs prominenter in beeld.
Bernard
Bernard
Bernard,
Mijn persoonlijke mening is dat ik deze uitgave mooier vindt dan je eerste editie. En zelfs aan Herman (en ongetwijfeld Gerardo ook) gedacht. Als dit ontwerp geaccepteerd wordt (en waarom ook niet) dan krijgt hij toch nog iets voor Sinterklaas. Mijn complimenten jongen voor je ontwerp.
Gr. Alfred
Mijn persoonlijke mening is dat ik deze uitgave mooier vindt dan je eerste editie. En zelfs aan Herman (en ongetwijfeld Gerardo ook) gedacht. Als dit ontwerp geaccepteerd wordt (en waarom ook niet) dan krijgt hij toch nog iets voor Sinterklaas. Mijn complimenten jongen voor je ontwerp.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Even een kleine aanpassing gemaakt en de randen een beetje transparant gemaakt. Ik zelf vind dit ook wel leuk staan maar misschien is dit weer net iets te druk...
Maar verder is het zeker een leuk logo van Bernard!
Maar verder is het zeker een leuk logo van Bernard!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Daniël op 29 nov 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
IK vindt het een heel mooi logo, daar ik geen verstand heb om zoiets te maken heb ik mij ook weizelijk niet mee bemoeid.
Van mij mag dit ontwerp wel gebruikt worden.
Maar toch een heel klein opmerkingkje.
Kan de rand van het 10 gulden biljet nog strak gemaakt worden.
Want als je het logo vergroot (wat straks als het gebruikt wordt nog groter is) is de lijn van het biljet trapsgewijs ipv rechtlijnig.
Dit viel mij direct op toen ik het logo vergrote.
Gr Mark
Van mij mag dit ontwerp wel gebruikt worden.
Maar toch een heel klein opmerkingkje.
Kan de rand van het 10 gulden biljet nog strak gemaakt worden.
Want als je het logo vergroot (wat straks als het gebruikt wordt nog groter is) is de lijn van het biljet trapsgewijs ipv rechtlijnig.
Dit viel mij direct op toen ik het logo vergrote.
Gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Mark, dat vormt geen probleem. Ik heb het logo verkleint om het niet te groot op het forum toe te voegen en daardoor krijg je die 'trap' als je inzoomt. Als dit het nieuwe logo wordt, zal Jeroen mij wel vragen om het in de juiste resolutie door te sturen en zul je er niets van zien.
Bernard
Bernard
Zie ik had beter mijn mond gehouden
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.
Nou ik ben blij verrast!
Ik ben even een dag niet on-line geweest en zie het resultaat dus nu pas. Ik vind het schitterend Bernard en zal hem spoedig plaatsen. Ben nu even niet inhet bezit van een FTP programma op deze PC dus gaat vandaag niet lukken.
Kun je de hogere resolutie sturen naar info@munthunter.nl?
Hartelijk dank allen voor dit prachtige logo. Precies wat ik bedoelde, van alles wat en zwevend!!!
Klasse!
Gr. Jeroen
Ik ben even een dag niet on-line geweest en zie het resultaat dus nu pas. Ik vind het schitterend Bernard en zal hem spoedig plaatsen. Ben nu even niet inhet bezit van een FTP programma op deze PC dus gaat vandaag niet lukken.
Kun je de hogere resolutie sturen naar info@munthunter.nl?
Hartelijk dank allen voor dit prachtige logo. Precies wat ik bedoelde, van alles wat en zwevend!!!
Klasse!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Alle credits voor Bernard, ik vind het een schitterend ontwerp. Ik zou dit niet voor elkaar hebben gebracht. Maar ja, afgestudeerd Digibeet.
Ook de wijziging n.a.v. de tips heeft hij perfekt doorgevoerd. Herman ook weer helemaal tevreden, wie niet trouwens?
Gr. Alfred
Ook de wijziging n.a.v. de tips heeft hij perfekt doorgevoerd. Herman ook weer helemaal tevreden, wie niet trouwens?
Gr. Alfred
-
- Donateur
wanneer mag ik fulltime genieten van dit prachtige logo
bovenaan de website?
bovenaan de website?
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Hopelijk morgen. Heb nu even een leen PC aangezien mijn andere even staat bij te komen van wat geneuzelleon voorn schreef:wanneer mag ik fulltime genieten van dit prachtige logo
bovenaan de website?
Voor het up-loaden van deze afbeelding naar de bestandenmap van het forum heb ik een FTP programma nodig en ik wil op deze PC niet al te veel gaan installeren, snappie?
Gr. Jeroen
Ik voel me vereerd het nieuwe logo te mogen leveren. Ook bedankt voor het meedenken, het is zo toch een stuk mooier geworden.
@ Sebas, ik heb het inmiddels opgelost, goed opgemerkt.
Ik zal Jeroen even een nieuw mailtje sturen.
Bernard
@ Sebas, ik heb het inmiddels opgelost, goed opgemerkt.
Ik zal Jeroen even een nieuw mailtje sturen.
Bernard
Ben ik wel een beetje met Gerardo eens...
Zet hem er zo even neer en veranderen kan altijd!
Ik vind het een beetje jammer dat bijvoorbeeld de wilhelminagulden en de drachme, tientje worden afgesneden. Misschien is het mogelijk om zoveel als mogelijk de munten rond te houden, zo ook de biljetten? De Dollar? heeft een rare waas om zich heen.
De afbeelding mag dus in zijn geheel ook hoger worden (dikker) zodat hij alle ruimte in de blauwe balk benut.
Maar een geweldige verandering, nu al!
Gr. Jeroen
Zet hem er zo even neer en veranderen kan altijd!
Ik vind het een beetje jammer dat bijvoorbeeld de wilhelminagulden en de drachme, tientje worden afgesneden. Misschien is het mogelijk om zoveel als mogelijk de munten rond te houden, zo ook de biljetten? De Dollar? heeft een rare waas om zich heen.
De afbeelding mag dus in zijn geheel ook hoger worden (dikker) zodat hij alle ruimte in de blauwe balk benut.
Maar een geweldige verandering, nu al!
Gr. Jeroen
Vanmorgen het forum opgestart en ik vind het mooi zoals hij er op staat, genieten geblazen, heel mooi geworden.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Het ziet er al mooi uit, als ik dat zelf mag zeggen. Maar er zijn inderdaad nog een paar verbeterpuntjes, zoals Jeroen al aangaf. Jeroen, kun je mij het ideale formaat van het logo melden, dan zal ik in het weekend, als ik wat meer tijd heb, het logo wat aanpassen en ook de zweem rond de dollar weghalen.
Bernard
Bernard
Perfectionist Bernard? Het moet helemaal perfect zijn is het niet? Houd ik wel van, net zoals het nieuwe logo.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Inderdaad, Alfred. Als je iets doet, doe het dan goed.Ilosab schreef:Perfectionist Bernard? Het moet helemaal perfect zijn is het niet? Houd ik wel van, net zoals het nieuwe logo.
Jeroen had nog een idee voor een aantal aanpassingen, maar dat zal volgende week wel komen. Ben nu nog te druk met de studie bezig.
Bernard
Ziet er wel goed uit!
Wel een paar tips: misschien is het mooi als de titel van het forum ergens in het logo is verwerkt, en zoals gezegd is het jammer dat de munten en het tientje afgesneden worden, echter als het logo de volledige balk benut is dit niet erg (dat stukken van de munten/bankbiljetten buiten de blauwe balk vallen zeg maar)
Wel een paar tips: misschien is het mooi als de titel van het forum ergens in het logo is verwerkt, en zoals gezegd is het jammer dat de munten en het tientje afgesneden worden, echter als het logo de volledige balk benut is dit niet erg (dat stukken van de munten/bankbiljetten buiten de blauwe balk vallen zeg maar)
Wat de gek er voor geeft.
Ik denk dat ik het hier mee eens ben, ter verduidelijking ik vind dat de munten afgesneden moeten worden, dat geeft een wat ongedwongener effect.N1ck schreef: en zoals gezegd is het jammer dat de munten en het tientje afgesneden worden, echter als het logo de volledige balk benut is dit niet erg
Wel is het zo dat dat effect gedeeltelijk teniet wordt gedaan doordat eromheen een blauwe balk zit.
Ik kan niet beoordelen of die blauwe balk noodzakelijk is en of het logo niet precies dezelfde grootte kan krijgen, maar ben bang dat dat lastig is.
De blauwe balk lijkt namelijk dynamisch te zijn van grootte, ga je venster maar eens flink smaller maken en je zult zien dat dan de balk hoger wordt en de tekst er (gedeeltelijk) onder komt te staan.
Luit
Klopt inderdaad, maar als de tekst weg wordt gehaald veranderd denk ik de hoogte van de balk niet meer (er kan immers geen tekst meer onder de balk komen), enkel de breedte, en dat is voor dit logo niet zo erg.llinde schreef: De blauwe balk lijkt namelijk dynamisch te zijn van grootte, ga je venster maar eens flink smaller maken en je zult zien dat dan de balk hoger wordt en de tekst er (gedeeltelijk) onder komt te staan.
Luit
Wat de gek er voor geeft.