forumveiling

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
sebastiaan1995

Re: forumveiling

Bericht door sebastiaan1995 »

Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

sebastiaan1995 schreef:Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Wel als moderator een tigtal topics moet doorneuzen voor deze informatie. Bedenk je dat de moderator ook een lid is van het forum en ook graag de rest van het forum wil bezoeken.

Iedere plaatser is vrij om zijn/haar informatie te kopieren in een topic in een hoofdrubriek of elders, waar berichten blijven staan.

Wat mij betreft is deze discussie nu ook besproken en kunnen we weer verder ;)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
sebastiaan1995

Bericht door sebastiaan1995 »

Munthunter schreef:
sebastiaan1995 schreef:Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Wel als moderator een tigtal topics moet doorneuzen voor deze informatie. Bedenk je dat de moderator ook een lid is van het forum en ook graag de rest van het forum wil bezoeken.

Iedere plaatser is vrij om zijn/haar informatie te kopieren in een topic in een hoofdrubriek of elders, waar berichten blijven staan.

Wat mij betreft is deze discussie nu ook besproken en kunnen we weer verder ;)

Gr. Jeroen
Ik heb het over de plaatser zelf, wel zeuren dat het weggehaald wordt maar als je weet dat het verwijderd wordt en niet wilt dat het voor niets is, er niet even een nieuw topic voor maken. maar wel dat eindeloze gezeur.
Londoh

Bericht door Londoh »

sebastiaan1995 schreef:[Ik heb het over de plaatser zelf, wel zeuren dat het weggehaald wordt maar als je weet dat het verwijderd wordt en niet wilt dat het voor niets is, er niet even een nieuw topic voor maken. maar wel dat eindeloze gezeur.
Degene die hier ooit over begonnen is heeft de situatie allang geaccepteerd. Doet ook geen moeite meer om munten te verkopen die een lange beschrijving nodig hebben zodat de eventuele belangstellende deze dan beter begrijpt. Dus wat zeur je nou??
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Dan zijn we daar over uitgesproken ;)

Op slot dan maar!

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Ideeënbus en hulp”