forumveiling
Re: forumveiling
Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Wel als moderator een tigtal topics moet doorneuzen voor deze informatie. Bedenk je dat de moderator ook een lid is van het forum en ook graag de rest van het forum wil bezoeken.sebastiaan1995 schreef:Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Iedere plaatser is vrij om zijn/haar informatie te kopieren in een topic in een hoofdrubriek of elders, waar berichten blijven staan.
Wat mij betreft is deze discussie nu ook besproken en kunnen we weer verder
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik heb het over de plaatser zelf, wel zeuren dat het weggehaald wordt maar als je weet dat het verwijderd wordt en niet wilt dat het voor niets is, er niet even een nieuw topic voor maken. maar wel dat eindeloze gezeur.Munthunter schreef:Wel als moderator een tigtal topics moet doorneuzen voor deze informatie. Bedenk je dat de moderator ook een lid is van het forum en ook graag de rest van het forum wil bezoeken.sebastiaan1995 schreef:Als er leuke achtergrond info in staat is het toch niet zo moeilijk om na de veiling even de info e.d. uit het topic te kopiëren en er een nieuw topic over te maken in de desbetreffende rubriek?
Iedere plaatser is vrij om zijn/haar informatie te kopieren in een topic in een hoofdrubriek of elders, waar berichten blijven staan.
Wat mij betreft is deze discussie nu ook besproken en kunnen we weer verder
Gr. Jeroen
Degene die hier ooit over begonnen is heeft de situatie allang geaccepteerd. Doet ook geen moeite meer om munten te verkopen die een lange beschrijving nodig hebben zodat de eventuele belangstellende deze dan beter begrijpt. Dus wat zeur je nou??sebastiaan1995 schreef:[Ik heb het over de plaatser zelf, wel zeuren dat het weggehaald wordt maar als je weet dat het verwijderd wordt en niet wilt dat het voor niets is, er niet even een nieuw topic voor maken. maar wel dat eindeloze gezeur.
Dan zijn we daar over uitgesproken
Op slot dan maar!
Gr. Jeroen
Op slot dan maar!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!