Londoh, ik ben het 100% met je eens. Graag zelfs pittige discussies en grappen! Maar wel binnen de fatsoensnormen blijven en regels van het forum. En let gewoon op hoe je iets brengt, op papier kan iets heel anders overkomen dan in real life...londoh schreef:Hi Paul,
Je komt nu wel met een lang stuk over de regels, het gaat er echter op dit forum heel netjes aan toe. Dat is waarschijnlijk wel inherent aan het karakter van de muntverzamelaar die liever bezig is zijn ogen te verpesten boven een vergrootglas om zwijgend zijn nieuwste aanwinsten te bekijken en in de catalogus te kijken wattie nou waard zijn. Het zijn in het algemeen geen praters. Persoonlijk beschouw ik een forum ook als een vorm van entertainment waar er af en toe best een grap of grol gemaakt moet kunnen worden. Ik weet zeker dat er bij een pittige discussie de bezoekcijfers omhoog schieten, want daar houdt iedereen van. Wat de regels betreft is dat uitstekend geregeld in de grondwet, daar dient men zich aan te houden. Daarin staat dat men geen haat mag zaaien en niet mag discrimineren, dat is alles. Niet “inhoudelijk” bijdragen is m.i. een subjectief criterium.
Groetjes
Lon
Ik heb zelf in het verleden ook wel discussies gehad en dingen gezegd die totaal verkeerd opgevat werden. Dan kan het heel snel uit de hand lopen.
groeten Paul