Gerardo,
Ik ken ze allemaal, ze staan vaak op beurzen van de MPO, inderdaad erg betrouwbaar alhoewel de prijzen tussen de handelaren onderling nogal eens veel verschillen. Ze zijn ook bijna allemaal lid van de IBNS, waar ik het eind van het jaar mee stop.
Gr. Sneeky Alfred
Kwaliteit en Betrouwbaar
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Hebben deze handelaren ook een eigen site?
Ludo
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Ludo,Lumi schreef:Hebben deze handelaren ook een eigen site? Ludo
Ga naar www.ibns.nl en daar staan de leden van de IBNS met hun eigen site.
Voor zover het is bijgewerkt.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Kwaliteit en betrouwbaar
Gerardo,Gerardo schreef:@ Alfred
Dat vind ik jammer van dat laatste ik zal jou bijdrage in het watermerk missen. Ook de groeten van sneeky G.
Is toch logisch? Organisatorisch is het een drama, ik hoor zelden meer iets, sinds november vorig jaar 1 Watermerk ontvangen en in de laatste editie stond mijn artikel niet eens van de Papermoneyfair. En ivm het bedanken van de redacteur is nog niet bekend wanneer de volgende editie verschijnt. Ook op de site staat niets. Een keertje sponsoren vind ik niet erg maar 22,50 voor 1 blad vind ik een beetje duur, kan ik beter biljetten voor kopen.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie