Primitief Geld
Misschien is de onduidelijkheid ook te vinden in het feit dat we via het primitieve (etnografische) geld uitkomen bij de vervalsingen en misdrukken...
Ik ben me bewust dat er rubrieken kunnen worden verwijderd of worden samengevoegd. Het ontbreekt mij nu even aan de tijd om er mee aan de lag te gaan.
Voor de laatste maal en dan reageer ik er niet meer op. Lon, de verjaardagsrubriek en welkomstrubriek is een onderdeel van het forum. Heb je er niets mee dan kun je er gewoon weg blijven. Ik merk dat heel veel leden er plezier in vinden en dat is voor mij voldoende. Er wordt nog steeds erg veel over munten en biljetten geschreven...
Het is een forum, waar je ook filmpjes van muziek welke over geld kunt plaatsen, iemand kunt feliciteren, welkom kunt heten, etc.
Kortom geen strak saai forum welke alleen over munt en biljetten mag gaan. Bevallen die rubrieken je niet dan kun je deze gewoon overslaan.
Gr. Jeroen
Ik ben me bewust dat er rubrieken kunnen worden verwijderd of worden samengevoegd. Het ontbreekt mij nu even aan de tijd om er mee aan de lag te gaan.
Voor de laatste maal en dan reageer ik er niet meer op. Lon, de verjaardagsrubriek en welkomstrubriek is een onderdeel van het forum. Heb je er niets mee dan kun je er gewoon weg blijven. Ik merk dat heel veel leden er plezier in vinden en dat is voor mij voldoende. Er wordt nog steeds erg veel over munten en biljetten geschreven...
Het is een forum, waar je ook filmpjes van muziek welke over geld kunt plaatsen, iemand kunt feliciteren, welkom kunt heten, etc.
Kortom geen strak saai forum welke alleen over munt en biljetten mag gaan. Bevallen die rubrieken je niet dan kun je deze gewoon overslaan.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Lid
-
- Lid
En bedankt Lon voor het verkl*ten van dit topic...
dacht toch echt dat ik duidelijk had gezegd dat ik wel wil kijken naar een dergelijke rubriek, maar het idee heb dat er weinig in gepost zal worden. maar goed.
Ga de rubriek wel even aanpassen in etnografisch geld, hoewel ik er van uit ga dat velen dat niet zullen begrijpen.
Niet zo snel aanbranden Lon!
Gr. Jeroen
dacht toch echt dat ik duidelijk had gezegd dat ik wel wil kijken naar een dergelijke rubriek, maar het idee heb dat er weinig in gepost zal worden. maar goed.
Ga de rubriek wel even aanpassen in etnografisch geld, hoewel ik er van uit ga dat velen dat niet zullen begrijpen.
Gr. Jeroen
Ik ben niet aangebrand, ik ben iemand die ineens geen zin meer in iets heeft, want er is nog zoveel in dit leven. Ik had ook gesteld dat het mij niet om een rubriek ging. Jij pikte die verjaardagsrubriek dr uit, terwijl ik mijn best deed om aan te tonen dat het begrip "primitief geld" achterhaald was. Als dat van geen belang is is toch niet erg, ik heb meerdere spreekbuizen.Munthunter schreef:En bedankt Lon voor het verkl*ten van dit topic...
Gr. Jeroen
Zie zo gebeurt! Wie zeurt krijgt een beurt
Er mogen topics en berichten geplaatst worden in de rubriek 'etnografisch geld'
Hoewel ik ernstig het idee begin te krijgen dat onze Londoh zich zit te bescheuren achter zijn schermpie
Gr. Jeroen
Er mogen topics en berichten geplaatst worden in de rubriek 'etnografisch geld'
Hoewel ik ernstig het idee begin te krijgen dat onze Londoh zich zit te bescheuren achter zijn schermpie
Gr. Jeroen
Ik zal binnenkort een stukje over de mokko plaatsen, nog even een mooi plaatje zoeken... want zelf heb ik 'm toevallig nog niet... (daar moet je dan toch ca. € 5000,- voor meebrengen...).
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Ik was wat op indernet aan het zoeken naar plaatjes en daar stond er een te koop (of was verkocht dat weet ik niet meer) voor 6000 dollar.londoh schreef:
Mokko 5000 euro, waar heb je die info vandaan ?
En Ton heeft ook wel eens prijzen genoemd. Het hangt natuurlijk ook een beetje van de maat af...
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.