Beste verzamelaars,
Om dit fantastische forum extra te promoten heb ik een extra link geplaatst op mijn website www.muntenkopen.nl.
Dit onafhankelijke forum is een goed initiatief van Jeroen (MUNTHUNTER)en moet absoluut onafhankelijk blijven en gedragen worden door de verzamelaars en munten en bankbiljetten liefhebbers.
Ga zo door!
Danny Neuzerling
MUNTENKOPEN
MUNTENKOPEN maakt reclame voor MUNTEN&BANKBILJETTENFORUM
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
-
- Lid
Hartelijk dank Danny!
Een geweldig initiatief en ik ben er zeer vereerd mee!
Moet ook wel zeggen dat je het super aanpakt met onze banner op die prominente plek. dank, dank, dank!
Bravo
Misschien wel even het linkje naar 'muntforum' (de onderste in je opgegeven link's) er af halen. daar is het een puinhoop en wil je je klanten niet naar toe sturen
Leden en moderators worden er zonder pardon afgegooid.
Zie je snel wel weer op een of andere beurs
Gr. Jeroen
Een geweldig initiatief en ik ben er zeer vereerd mee!
Moet ook wel zeggen dat je het super aanpakt met onze banner op die prominente plek. dank, dank, dank!
Bravo
Misschien wel even het linkje naar 'muntforum' (de onderste in je opgegeven link's) er af halen. daar is het een puinhoop en wil je je klanten niet naar toe sturen

Zie je snel wel weer op een of andere beurs

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Als iedereen met een site dat doet kan niemand meer om ons mooie forum heen
ik heb op mijn site ook een link staan.

Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl