fotolijstje
Re: fotolijstje
Mooi fotolijstje, zijn ze gesoldeerd? Er zullen veel verzamelaars zijn die na het bekijken ervan het zonde vinden. Ik vind het wel iets hebben.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
mooi fotolijstje, zijn ze gesoldeerd? Er zullen veel verzamelaars zijn die na het bekijken ervan het zonde vinden. Ik vind het wel iets hebben.
Gr. Alfred[/quote]
Inderdaad vindt ik dit doodzonde
Gr. Alfred[/quote]
Inderdaad vindt ik dit doodzonde
Inderdaad vindt ik dit doodzonde[/quote]koiboyke schreef:mooi fotolijstje, zijn ze gesoldeerd? Er zullen veel verzamelaars zijn die na het bekijken ervan het zonde vinden. Ik vind het wel iets hebben.
Gr. Alfred
Vooral als er een stuivertje 1853 opzit

Gr. Willem
Al menig geknutsel gezien met munten, maar nog geen fotolijstje....
Erg mooi!!
Ludo

Erg mooi!!
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
In zo'n fotolijstje zou je eigenlijk een foto van een familielid moeten plaatsen die zijn hele leven zo gierig als de pest is geweest. Het contrast is dan erg mooi als uitgerekend hij/zij in dat lijstje zit.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Maar je kunt je niet voorstellen dat men anno 2010 een fotolijstje scoort bij de Action, hem vult met een prent van Beatrix (of Boudewijn) en hem daarna beplakt met een tiental Euromuntjes...
Waar blijft de tijd
Misschien moeten we wachten op wat roerige tijden? Hahahaha
Gr. Jeroen
Waar blijft de tijd

Misschien moeten we wachten op wat roerige tijden? Hahahaha
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!