M.M.T.

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

M.M.T.

Bericht door Ilosab »

Iedereen die het onderwerp van dit berichtje leest zal zich afvragen: What the hell betekend M.M.T.?
Ik zat een topic te bekijken en het viel me op hoe iedereen ineens frequent nummers van You Tube had gedownload en op dit forum had geplaatst. Het ontbrak er nog maar aan dat ze achter hun beeldscherm stonden te dansen alhoewel er eentje wel aan een Grolsche zat.

Misschien een leuk idee om een topic te maken met uitsluitend You Tube muziekfilmpjes waarin het gaat over geld. Als je al ziet wat er in korte tijd is geplaatst dan denk ik dat het een leuke afwisseling is om af en toe een stukje geldmuziek te laten afspelen.

M.M.T. betekend dus Money Music Topic.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Londoh

Bericht door Londoh »

Is geen idee, is logisch dat dat er moet komme, met een goeie moderator aka disc jockey
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Moet dan wel een moderator worden in de leeftijd van rond de 25 met eventuele ondersteuning van een paar bejaarden.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
sebastiaan1995

Bericht door sebastiaan1995 »

Munt Meester Teken :lol:
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke »

londoh schreef:Is geen idee, is logisch dat dat er moet komme, met een goeie moderator aka disc jockey
Niks voor Lon :lol:
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke »

Ik bedoel is het niks voor jou ?
Londoh

Bericht door Londoh »

Ik ben meer iemand voor ideetjes, uitvoeren is mijn pakkie- :lol: an niet

Trouwens zo een muziek topic is leuk voor 2 dagen, daarna heb je het weer over munten en biljetten, daar gaat het forum over toch?
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:Trouwens zo een muziek topic is leuk voor 2 dagen, daarna heb je het weer over munten en biljetten, daar gaat het forum over toch?
Inderdaad Lon, dus uitsluitend nummers wat over geld gaat. En af en toe is het wel lekker om een goed muziekje te horen ter afwisseling van alle berichten door te lezen van dit forum. Dan hoef je niet persé naar YouTube.
Het was maar een ideetje.

Gr. Alfred
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

sebastiaan1995 schreef:Munt Meester Teken :lol:
Niet eens bij stilgestaan. Zie je wel dat je scherp bent voor een moderator?

Gr. Alfred

Terug naar “Ideeënbus en hulp”