Ik ben nu juist begonnen met euromunten van europa te sparen.
Maar hoe kan ik aan euromunten geraken? Iemand tips?
Had graag ook geweten hoe je euro's best kunt reinigen!
Ik wil hier graag nog aan toevoegen dat je deze buitenlandse UNC munten ook kunt ruilen met buitenlandse verzamelaars, zelf ben ik moderator van een internationaal forum waarvan de leden zich voornamelijk met het ruilen van euromunten bezighouden.Munthunter schreef: De UNC-munten kun je bij handelaren of via veilingsites bemachtigen. Ook hier op het forum kun je diverse leden vinden die je aan deze munten kunnen helpen. Bedenk je wel dat je voor een schijnbaar 'normale' 2 Euromunt, of andere denominatie, een X-bedrag meer betaald, dan de nominale waarde, exclusief eventuele verzendkosten.
Welk forum is dat danllinde schreef:Ik wil hier graag nog aan toevoegen dat je deze buitenlandse UNC munten ook kunt ruilen met buitenlandse verzamelaars, zelf ben ik moderator van een internationaal forum waarvan de leden zich voornamelijk met het ruilen van euromunten bezighouden.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ruilen leuker is dan kopen, zelfs als het net zoveel kost....
Luit

Als je op internet munten wilt kopen, kijk eerst rustig rond! De prijzen kunnen nog al verschillen!Bryan schreef:Hallo
Ik ben nu juist begonnen met euromunten van europa te sparen.
Maar hoe kan ik aan euromunten geraken? Iemand tips?
Had graag ook geweten hoe je euro's best kunt reinigen!