Even onder de kraan afgespoeld, verder niks aan gedaan.
Groeten Roel.

[/img]
Moderator: koiboyke
Ja Jeroen ik was ook erg verbaast, heb er al een paar meer gevonden maar die zagen er veel minder uit, beschadigt en deels versleten.Munthunter schreef:Heb ik ook wel eens meegemaakt met een halve gulden van Willem 1 of 2, weet het niet meer precies. Deze kwam er blinkend uit alsof hij zo uit de munthouder in de grond was gestopt. De andere zilveren kwartjes en duppies die ik daarna op die akker vond waren wel bedekt onder een dikke zwarte koeklaag...
Mocht het een geintje zijn van een of andere grappenmaker? Dan meer van dat!
coins drop
Gr. Jeroen
Roel,
Willem, loop ik achter? Ik weet alleen dat je 2 muntjes had gevonden. Je zou toch bijhouden hoeveel je opgraaft voordat je die 400 euro eruit zou hebben? Daar zitten ook de verkopen bij zoals de oorbel en de gesp wat een stuk ijzer bleek te zijn.willem-nl schreef:Wat een schitterend muntje heb je gevonden, en dit komt zo van een akker af. Zelf ben ik nu 2 weken met de pieper aan het zoeken, en heb nu in totaal al 6 munten gevonden.![]()
Gr. Willem
Alfred,Ilosab schreef:Willem, loop ik achter? Ik weet alleen dat je 2 muntjes had gevonden. Je zou toch bijhouden hoeveel je opgraaft voordat je die 400 euro eruit zou hebben? Daar zitten ook de verkopen bij zoals de oorbel en de gesp wat een stuk ijzer bleek te zijn.willem-nl schreef:Wat een schitterend muntje heb je gevonden, en dit komt zo van een akker af. Zelf ben ik nu 2 weken met de pieper aan het zoeken, en heb nu in totaal al 6 munten gevonden.![]()
Gr. Willem
Gr. Alfred