munten archief en veilingarchief.
Is het mischien mogelijk dat zo,n archief onder verdeelt wordt in verkocht en nog te koop.
Dan hoef men niet alles na te lopen als iemand ergens nog intresse in heeft en zo in 1 oogopslag kan zien of het kavel nog beschikbaar is.
gr mark
archief
Hoi Mark,
Hartstikke fijn dat je even meedenkt. Dit is inderdaad een mogelijkheid, maaer dat zou het forum nog groter maken. De regel is nu dat men, na verplaatsing in het archief een eventueel niet verkocht item opnieuw in de veiling mag plaatsen. Graag wel even een berichtje plaatsen dat het ge-archiveerde item mag worden verwijderd.
Je kunt een oude verlopen veilingitem makkelijk opnieuw plaatsen door het oude topic even te quoten en de tekst (met afbeeldingen) te kopieren en in een nieuw topic te plaatsen in de forumveiling.
Gr. Jeroen
Hartstikke fijn dat je even meedenkt. Dit is inderdaad een mogelijkheid, maaer dat zou het forum nog groter maken. De regel is nu dat men, na verplaatsing in het archief een eventueel niet verkocht item opnieuw in de veiling mag plaatsen. Graag wel even een berichtje plaatsen dat het ge-archiveerde item mag worden verwijderd.
Je kunt een oude verlopen veilingitem makkelijk opnieuw plaatsen door het oude topic even te quoten en de tekst (met afbeeldingen) te kopieren en in een nieuw topic te plaatsen in de forumveiling.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Superlid
Ik dacht dat het de afspraak was dat niet verkochte items ook niet gearchiveerd worden...
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl