engelstalige portal

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

engelstalige portal

Bericht door grivnagozer »

Munthunter is al bekend op Facebook community, dus de eerste internationale contacten gaan binnenstromen. Kortom, we hebben een Engelstalige rubriek nodig om deze mensen op te vangen.

Dit is noodzakelijk, daar ook de Amerikanen, Britten en Australiërs van www.coincommunity.com (aldaar heet ik valutarick) interesse hebben om op een niet-commerciële basis te ruilen.

Bruno 84, Napoleon Mostert, deze mensen hebben echt een korte verwelkoming nodig in het Engels.
tja..
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Jeroen,

Ik heb Bruno verwelkomt maar ik kan die hele Napoleon Mostert niet vinden in het ledenbestand. Bestaat hij wel of moet ik opnieuw naar de opticiën?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Ilosab schreef:Jeroen,

Ik heb Bruno verwelkomt maar ik kan die hele Napoleon Mostert niet vinden in het ledenbestand. Bestaat hij wel of moet ik opnieuw naar de opticiën?

Gr. Alfred
heb ook even gekeken en zag dat hij alhier mossie001 geheten is op plaats nr5... Is een zuid-afrikaanse betrouwbare ruilpartner van mij.
tja..
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Jeroen,

Hij heeft nog nooit een bericht geplaatst sinds hij lid is geworden. Heeft het wel nut om hem welkom te heten als hij al zo lang gelden lid is geworden van het forum? Beetje laat vind je ook niet?

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Tsja, dat vraag ik mij ook af. Ik verwelkom ieder nieuw lid met een standaard mail, indien nodig in Engels, Frans, Duist, Spaans, Italiaans, Portugees, maakt niet uit.

Een enkel nieuw buitenlands lid, zoals Bruno, Frizio en info-euro doet actief mee, de ander weer niet. Na een jaar zullen we gaan kijken of we deze 'leden' moeten behouden.

In de introductiepagina wil ik een welkomstwoord en uitleg voor buitenlandse gasten in de meest voorkomende talen. Voor nu staat er flink wat op stapel, dus als er liefhebbers zijn om hierin mee te denken/werken. Dan heel graag :D

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

especially for those who cannot read this language

Belgian and Dutch people are very able to speak and write English over here. It is possible to swap, barter,buy and sell over here, but you are submitted by the following rules;

You need to give yourself an introduction over here with your name, day of birth, place of residence and the material you are offering/ desiring/wanting to buy, sell, swap or barter. Feel; free to use the www.coincommunity.com , Facebook or Hyves or your own website as a link.

Feel free to place items at the auction over here (forumveiling) with amount desired as a starting point and end of date, 21 days maximum.

Do not be a stranger: if you sell, you have to place a scan of the item, and not some picture you have found at the internet!

Do not swear or insult over here, as well as recieve payment over parcels you are not the former owner from. In case of proven burglary or theft the police authorities will visit you at the adress given.

Gebruikerslijst: list of forum members
zoeken: to search
profiel: profile
je hebt geen nieuwe berichten: you don't have any messages
inloggen/ uitloggen: log in / log out
ideëenbus: a brand new idea you have got
praathuis: social room for discussions. Feel free to start a new with NIEUW ONDERWERP. (New Topic)
pb: abbrevation for personal message(pm)

munt: coin
munten: coins
bankbiljet: banknote
bankbiljetten: banknotes
penning: token
penningen: tokens

Good luck and enjoy!
tja..
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Re: especially for those who cannot read this language

grivnagozer schreef:Belgian and Dutch people are very able to speak and write English over here. It is possible to swap, barter,buy and sell over here, but you are submitted by the following rules;

You need to give yourself an introduction over here with your name, day of birth, place of residence and the material you are offering/ desiring/wanting to buy, sell, swap or barter. Feel; free to use the www.coincommunity.com , Facebook or Hyves or your own website as a link.

Feel free to place items at the auction over here (forumveiling) with amount desired as a starting point and end of date, 21 days maximum.

Do not be a stranger: if you sell, you have to place a scan of the item, and not some picture you have found at the internet!

Do not swear or insult over here, as well as recieve payment over parcels you are not the former owner from. In case of proven burglary or theft the police authorities will visit you at the adress given.

praathuis: social room for discussions. Feel free to start a new with NIEUW ONDERWERP. (New Topic)

Good luck and enjoy!
something like this, Munthunter?
tja..
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Wat jammer nu dat de onderste regel van de 5 euro korting niet vertaald is in het Engels.

Maar toch lekker bezig geweest.

Gr. Alfred
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Ilosab schreef:Wat jammer nu dat de onderste regel van de 5 euro korting niet vertaald is in het Engels.

Maar toch lekker bezig geweest.

Gr. Alfred
ik wil me niet opdringen!
tja..
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: especially for those who cannot read this language

Bericht door Munthunter »

grivnagozer schreef:

Good luck and enjoy!
De linken die je opgeeft kan men zelf in het profiel wijzigen in Engels. Voor de rest ziet het er perfect uit. Ik zal het een dezer dagen even verplaatsen naar een juiste rubriek en wellicht nog wat toevoegen.

Is het misschien iets om in iedere rubriek, een topicje aan te maken waarin, in het Engels, Duits, Frans en eventuele andere talen een korte uitleg van de rubriek komt te staan? Ook wel wat werk, maar dan is er altijd (bovenaan) in de rubriek een uitleg over deze rubriek.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
rinuske

Bericht door rinuske »

ik heb zelf wat moeite met mijn talen
maar als er zoals Eric heeft gedaan een vertaal pagina aangemaakt kan worden met wat belangrijke woorden dan kan ik het ook een beetje blijven volgen :P
maar ik vind het een goede zaak om ook aan onze buitenlandse leden te denken, dus keep up the good work :wink:
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

je moet het ze niet te gemakkelijk maken, :lol: ik wil geen Duitse inval!
tja..
rinuske

Bericht door rinuske »

grivnagozer schreef:je moet het ze niet te gemakkelijk maken, :lol: ik wil geen Duitse inval!
maar toch ook geen Napoleon ??
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bonaparte had cultuur, Hitler was een proleet :evil:
tja..
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Het is morgen 1 april, ik denk dat Alva weer terugkomt uit Spanje en dan is er weer werk aan de winkel voor Sebastiaan, onze Geuzenleider.

Gr. Alfred

Terug naar “Ideeënbus en hulp”