dat vind ik een heel goed idee! als je mij dat bestandje ook toestuurt zal ik ze ook uitprinten en bij elk muntje dat ik verkoop zo'n kaartje erbij doen!Munthunter schreef:Ziet er schitterend uit Alfred!
Heb deze kaartjes zelf gemaakt (in MS Word hahahaha). Reden hiervoor was dat ik afbeeldingen wilde gebruiken van eigen makelijk / munten en biljet. Dit om eventuele copyright op afbeeldingen niet te schenden en gelazer dus te voorkomen.
Als ik iets verkoop van munten, biljetten of ander numismatisch materiaal voeg ik altijd enkele kaartjes toe. Kunnen ze anderen of zichzelf ook verblijden met dit schitterende forum
Kortom geef ze uit, zoals je vrouw je Euro's uitgeeft
Gr. Jeroen
koninginnedag tip
Geweldig plan Sebastiaan, had ik nog niet aan gedacht. Nu verkoop ik weinig tot niets particulier maar wel iets om in gedachten te houden.
Gaat helemaal goed komen met al die meedenkers op dit forum.
Gr. Alfred
Gaat helemaal goed komen met al die meedenkers op dit forum.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Beste Jeroen,
Ik heb vandaag je visitekaartjes ontvangen. Ik neem ze mee naar mijn werk en geef andere collega's die een andere verzamelhobby hebben ook iets, je weet maar nooit waar het toe gaat leiden. Uiteraard ook wat in mijn portefeuille want je weet nooit wie je tegenkomt in verzamelland. De kaartjes die op mijn werk gedrukt zijn neem ik mee naar de Papermoneyfair in Valkenburg. Om uit te delen en om neer te leggen. Ik ga op zaterdag maar ik zal voor zondag ook nog wat achterlaten.
Gr. Alfred.
Ik heb vandaag je visitekaartjes ontvangen. Ik neem ze mee naar mijn werk en geef andere collega's die een andere verzamelhobby hebben ook iets, je weet maar nooit waar het toe gaat leiden. Uiteraard ook wat in mijn portefeuille want je weet nooit wie je tegenkomt in verzamelland. De kaartjes die op mijn werk gedrukt zijn neem ik mee naar de Papermoneyfair in Valkenburg. Om uit te delen en om neer te leggen. Ik ga op zaterdag maar ik zal voor zondag ook nog wat achterlaten.
Gr. Alfred.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Nog even en de helft van het ledenbestand begint te werven. Op zo'n manier kom je wel aan de 500 leden aan het einde van 2010. Maar dat moet ik eerst nog zien alhoewel ik denk dat hoe meer leden er zijn hoe meer leden er op het forum terecht komen.
Gr.
Ps.: Dit is ook een misdruk.
Gr.
Ps.: Dit is ook een misdruk.
Ik ben het volledig met je eens, de beste misdruk die ik ooit heb aangeschaft.
Wat dacht je van deze?
Gr. Alfred
Wat dacht je van deze?
Gr. Alfred
Ik ben nog 'slechter' bezig geweest...
OP advies van (volgens mij) Rinuske of Voskeman, heb ik in de bibliotheek diverse muntboeken voorzien van een visitekaartje, afgedrukt op een A4 stickervel. Zo heb ik visitekaartjes die je kan plakken, hahahaha.
Zelfs in de bieb waar ik geen lid van ben (Helmond, ja Bjorn ) heb ik boeken voorzien van een schitterende sticker-visitekaartje...
Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*
Gr. Jeroen
OP advies van (volgens mij) Rinuske of Voskeman, heb ik in de bibliotheek diverse muntboeken voorzien van een visitekaartje, afgedrukt op een A4 stickervel. Zo heb ik visitekaartjes die je kan plakken, hahahaha.
Zelfs in de bieb waar ik geen lid van ben (Helmond, ja Bjorn ) heb ik boeken voorzien van een schitterende sticker-visitekaartje...
Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*Tip*
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Helaas, ik kom nooit in de bieb.
Het enige wat ik lees is de krant en alles in dit forum en ik kan toch kwalijk visitekaartjes op mijn beeldscherm gaan plakken.
Maar eerlijk is eerlijk: BRILJANT IDEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Alfred
Het enige wat ik lees is de krant en alles in dit forum en ik kan toch kwalijk visitekaartjes op mijn beeldscherm gaan plakken.
Maar eerlijk is eerlijk: BRILJANT IDEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Alfred