de 1/2 dubloen 1799-1999 vlieland
uitgegeven als betaalmiddel 2 euro
1/2 dubloen 1799-1999 vlieland
Moderator: Arjena3
Lutine dubloen 1799-1999 vlieland en terschelling
Graag wil ik dit onderwerp uitbreiden.
De Dubloenen zijn in 1999 op vlieland en terschelling op de markt gebracht als wettig betaalmiddel wegens de viering van het lutine jaar. 200 jaar daarvoor verging het schip de "Lutine" met 1,2 miljoen pond sterling.
Er zijn als circulatie munt 4 munten uitgegeven, een 1/2 en een hele per eiland.
De halve dubloen, zilverkleurig van vlieland en terschelling had in 1999 een waarde van 2,50 gulden.
De hele dubloen, goud kleurig, was 5 gulden.
Ik heb een compleet set in originele varpakking met alle documentatie over het lutine jaar en over de dubloenen. Mochten er vragen zijn dan beantwoord ik ze graag
De Dubloenen zijn in 1999 op vlieland en terschelling op de markt gebracht als wettig betaalmiddel wegens de viering van het lutine jaar. 200 jaar daarvoor verging het schip de "Lutine" met 1,2 miljoen pond sterling.
Er zijn als circulatie munt 4 munten uitgegeven, een 1/2 en een hele per eiland.
De halve dubloen, zilverkleurig van vlieland en terschelling had in 1999 een waarde van 2,50 gulden.
De hele dubloen, goud kleurig, was 5 gulden.
Ik heb een compleet set in originele varpakking met alle documentatie over het lutine jaar en over de dubloenen. Mochten er vragen zijn dan beantwoord ik ze graag
Re: 1/2 dubloen 1799-1999 vlieland
Als je de afbeelding aanklikt...krijg je nog wat mild erotisch-getinte afbeeldingen kado..
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
En een erotische aanbiedingr.veldema schreef:Als je de afbeelding aanklikt...krijg je nog wat mild erotisch-getinte afbeeldingen kado..
De afbeelding is trouwens van een hele dubloen.
Moet nog steeds eens een plek vinden om foto's neer te zetten online. Dan zal ik de hele dubloenen set plaatsen
Die erotische aanbieding helaas niet! (gratis)andres schreef:TIP: photobucket.com is gratis en werkt perfect
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
-
- Volledig lid
van vlieland zijn van iedere waarde 2 verschillende:
- met tekst vlieland
- met tekst vlieland flylan
- met tekst vlieland
- met tekst vlieland flylan