vraag wat betreft forum naam
vraag wat betreft forum naam
forumleden ik heb een vraagje wat betrefd de naam van onze leden
willen ze met hun forumnaam of met hun eigen naam worden aangesproken?
ik vind het weleens moeilijk om bij een reactie op iets de juiste naam te geven.
misschien dat er meer mensen mee zitten?
ik maak er een pol van ,maar geef ook je geschreven mening gerust, worden we met zijn allen weer wijzer van
bedankt alvast
willen ze met hun forumnaam of met hun eigen naam worden aangesproken?
ik vind het weleens moeilijk om bij een reactie op iets de juiste naam te geven.
misschien dat er meer mensen mee zitten?
ik maak er een pol van ,maar geef ook je geschreven mening gerust, worden we met zijn allen weer wijzer van
bedankt alvast
In principe maakt het mij niet uit maar het is wel een goed punt wat er is aangekaart. Ik raak soms zelf wel eens in de war als ik een reaktie geef of ik mijn forumnaam dan wel mijn eigen naam onder de reaktie moet zetten. Ik gebruik mijn forumnaam ook op MP en eBay dus als forumleden die naam zien dan weten ze wel dat ze met een mede forumlid te maken hebben. Als je iets schrijft op het forum dan staat onder je avatar je forumnaam dus je zou onder het stukje ook je eigen naam kunnen zetten. Ik ben dus Alfred met als forumnaam Ilosab.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Grivnagozer is mijn Hyvesprofiel en alhier als moderator.
op andere forums heet ik muntenman, eveneens bij clubRVU en een stapje verder.nl alwaar ik taxaties verricht
valutarick is mijn nickname internationaal bij www.coincommunity.com
so what's a name?
Mijn bedrijf heet speramus meliora.
Groet, Eric.
op andere forums heet ik muntenman, eveneens bij clubRVU en een stapje verder.nl alwaar ik taxaties verricht
valutarick is mijn nickname internationaal bij www.coincommunity.com
so what's a name?
Mijn bedrijf heet speramus meliora.
Groet, Eric.
-
- Superlid
Ik sta als voskeman en je mag me ook zo noemen. Is het Marcel ook niet erg. Maar tegen mij wordt al veel voskeman gezegt ook op mijn werk.
Voskeman is ook mijn bij naam die ik gekregen heb van vriendjes in de buurt. Marcel deedt van de raarste dingen in hun ogen dus ik was niet superman maar voskeman zeiden ze me
Als tiener dacht ik ik wil wat met die naam doen en mijn verzameling er naar noemen, zo gaat dat. Ik gebruik het ook bij andere fora al heb ik 1 x
zoonvanmars staan.
Voskeman is ook mijn bij naam die ik gekregen heb van vriendjes in de buurt. Marcel deedt van de raarste dingen in hun ogen dus ik was niet superman maar voskeman zeiden ze me
Als tiener dacht ik ik wil wat met die naam doen en mijn verzameling er naar noemen, zo gaat dat. Ik gebruik het ook bij andere fora al heb ik 1 x
zoonvanmars staan.
http://voskemanscollection.punt.nl/
-
- Donateur
-
- Volledig lid