hi,
waar kun je goedkoop UNC-jaarsetjes kopen uit bij. belgie, frankrijk en duitsland? er staan een paar van FR op mp maar die zijn ongeveer 150 euro.
in nederland heb je ze al voor een paar euro. hebben andere landen dit ook? en zo ja, waar zijn ze te vinden
Goedkope FDC/UNC setjes van voor de euro
Re: Goedkope FDC/UNC setjes van voor de euro
Grenzen aan het verleggen? Je zou eens op eBay kunnen gaan kijken, weet het anders ook niet.sebastiaan1995 schreef:hi,
waar kun je goedkoop UNC-jaarsetjes kopen uit bij. belgie, frankrijk en duitsland? er staan een paar van FR op mp maar die zijn ongeveer 150 euro.
in nederland heb je ze al voor een paar euro. hebben andere landen dit ook? en zo ja, waar zijn ze te vinden
Misschien zijn er wel forumleden die jou aan een goedkoop (wat is goedkoop) adres kunnen helpen.
Gr. Willem
-
sebastiaan1995
ja, inderdaad grenzen aan het verleggen xD álweer. ebay is geen optie. maar je hebt van Nederland, Canada, de VS en een paar andere al voor 7.50 een unc set. terwijl als je voor italie of frankrijk zoekt ze al tientallen euro's duurder zijn... en nog iets, ze zitten altijd in een gesealed hoesje, een doosje o.i.d ik stop ze alleen liever in een munthouder en dan hup in de map... is dit erg slim om te doen? waarde zal er natuurlijk wel iets minder zijn maar die setjes zijn ook niet erg makkelijk op te bergen.
Wil je een bepaald land of meerdere verzamelen? Naar welk(e) land/landen gaat jou voorkeur naar uit, zie dat je ook VS noemt, geef maar aan.sebastiaan1995 schreef:ja, inderdaad grenzen aan het verleggen xD álweer. ebay is geen optie. maar je hebt van Nederland, Canada, de VS en een paar andere al voor 7.50 een unc set. terwijl als je voor italie of frankrijk zoekt ze al tientallen euro's duurder zijn... en nog iets, ze zitten altijd in een gesealed hoesje, een doosje o.i.d ik stop ze alleen liever in een munthouder en dan hup in de map... is dit erg slim om te doen? waarde zal er natuurlijk wel iets minder zijn maar die setjes zijn ook niet erg makkelijk op te bergen.
Maar nog iets, waarom is eBay voor jou geen optie?
Gr. Willem
-
sebastiaan1995
ik wil eigenlijk zo veel mogelijk setjes xD van over de hele wereld. op type dan, jaartal maakt dan niet uit. eerst even wachten totdat ik mn loon weer gestort krijg want ik ben nu een beetje blut...
over ebay, ben nog 14, en moet alles anders via ouders doen. en daar zitten wij beide niet echt op te wachten. maar ga ook natuurlijk geen valse gegevens invullen.
over ebay, ben nog 14, en moet alles anders via ouders doen. en daar zitten wij beide niet echt op te wachten. maar ga ook natuurlijk geen valse gegevens invullen.
-
voskeman
- Superlid

Je zoekt de UNC zetjes , proof dus niet of FDC. Kom wel zo nu en dan zetjes tegen buitenland en zit zo nu en dan bij een partij.
BV Canada 1979 en Virgin Islands proof 1977 . best wel leuk.
Ik bied regelmatig voor anderen , geef dan ook adres door aan verkoper en betaal zelf wel maar dat komt wel weer naar mijn rekening via die ander.
BV Canada 1979 en Virgin Islands proof 1977 . best wel leuk.
Ik bied regelmatig voor anderen , geef dan ook adres door aan verkoper en betaal zelf wel maar dat komt wel weer naar mijn rekening via die ander.