Al sinds de verkoop op internet bestaat heb ik bij vele verkoop of veilingsite ’s weleens wat gekocht.
Maar nog nooit heb ik bij aankoop van meerdere artikelen of Lots bij een verkoper meer moeten betalen dan de werkelijke verzendkosten.
En nu bij Catawiki moet ik bij 3 Lots van 1 en 2 en 4 muntjes 3x verzendkosten betalen van 10 + 10 + 15 = € 35,00.

Toen ik dat bemerkten bleek na wat zoekwerk er inderdaad verschillende verzendopties bij de verkopers te staan nl. deze:
“Kan met andere objecten worden verzonden
Als je in deze veiling meer dan één object van dezelfde verkoper koopt, worden ze samen verzonden en betaal je alleen de hoogste verzendkosten.”
“Kan niet met andere objecten worden verzonden
Als je in deze veiling meer dan één object van dezelfde verkoper koopt, kunnen ze niet samen worden verzonden.”
Je moet het maar weten dus houdt daar rekening dat er bij Catawiki zulke verzendopties zijn.
Ik zou er wel begrip voor hebben als het een internationaal bedrijf is die uit verschillende locaties zijn goederen moet verzenden.
Maar een handelaar of particulier die dit als verzendoptie heeft roept bij mij vragen op.
Ik weet ook dat er vele verkopers over de wereld soms (extreme) hoge verzendkosten rekenen maar daar koop ik dan niet.

En, ja ik weet het je moet altijd eerst alle voorwaarden, gebruiksaanwijzingen en handleidingen ect. lezen.

Mvg,