Papermoneyfair september 2020
Papermoneyfair september 2020
Voor de weinige papiergeldverzamelaars op dit forum de mededeling dat de Papermoneyfair 2020 die in september in Valkenburg zou worden gehouden is gecanceld vanwege de corona crisis. Dus ik ben vorig jaar voor de laatste keer naar Valkenburg geweest want als alles goed gaat (je weet maar nooit) zal de Papermoneyfair in april 2021 in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch worden gehouden.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Papermoneyfair september 2020
In ieder geval niet meer in Valkenburg want de sporthal waar het altijd gehouden werd wordt gesloopt. RIP Valkenburg. Was altijd wel een leuk weekendje uit. Hotelletje, beetje zwemmen, lekker eten overal, kabelbaantje de berg op.
Den Bosch ga ik ook wel heen hoor, maar dan gewoon op en neer met de trein.
Den Bosch ga ik ook wel heen hoor, maar dan gewoon op en neer met de trein.
Ik weet nog niet wat ik doe, ligt aan dat corona gedoe want ik heb weinig zin om na terugkomst 2 weken in quarantaine te gaan. Als ik ga dan wordt het een dagretour dus om 6 uur met het vliegtuig naar Eindhoven, auto huren om naar Den Bosch te gaan en lekkernijen te scoren en om 18 uur weer terug naar Budapest.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Dat zien we allemaal in April wel weer. Dat duurt nog heeeeeeel lang. Wie weet hoe de wereld er dan uit ziet!
Dat lijkt mij als het doorgaat een heel vermoeiende dag te worden en moet je 2 dagen bijkomen als je terug ben.Ilosab schreef: ↑18 aug 2020, 08:59 Ik weet nog niet wat ik doe, ligt aan dat corona gedoe want ik heb weinig zin om na terugkomst 2 weken in quarantaine te gaan. Als ik ga dan wordt het een dagretour dus om 6 uur met het vliegtuig naar Eindhoven, auto huren om naar Den Bosch te gaan en lekkernijen te scoren en om 18 uur weer terug naar Budapest.
Kan je niet beter toch een nachtje boeken en de volgen dag uitgerust weer terug gaan?
Mvg,

Ik zat in Valkenburg gebakken aan Hotel 2000, geweldig hotel om te verblijven. Ik heb geen zin om nu weer op zoek te gaan naar een hotel of B & B in Den Bosch. Ik neem aan dat de beurs dan om 9 uur begint dus vooraf kan ik inkopen, houdbare spullen koop ik wel op het vliegveld. Ik kan daar dan toch een uurtje of 5 rondbazuinen en uitrusten kan ik in het vliegtuig wel.Ger1 schreef: ↑18 aug 2020, 09:48Dat lijkt mij als het doorgaat een heel vermoeiende dag te worden en moet je 2 dagen bijkomen als je terug ben.Ilosab schreef: ↑18 aug 2020, 08:59 Ik weet nog niet wat ik doe, ligt aan dat corona gedoe want ik heb weinig zin om na terugkomst 2 weken in quarantaine te gaan. Als ik ga dan wordt het een dagretour dus om 6 uur met het vliegtuig naar Eindhoven, auto huren om naar Den Bosch te gaan en lekkernijen te scoren en om 18 uur weer terug naar Budapest.
Kan je niet beter toch een nachtje boeken en de volgen dag uitgerust weer terug gaan?
Mvg,.