Zo ziet men maar weer dat men bij een ander ras de verschillen niet ziet... Mvgr, Mel
Precieze jaar en Pnr kom ik niet uit....
Moderator: $and€r
Ik denk dat het een biljet is uit de hoek waar mijn interesses liggen: Nederlands Oost-Indien, 1000 gulden 1815
Ik vind het maar een vaag ding, zeker met dit beschrijving "Doizend Golden" vertrouw ik m voor geen meter en zal ik m zelf denk ik niet snel kopen.Melcoins schreef: ↑23 mar 2021, 19:30 Helemaal goed, koenmunten,
Zelfs nog de goede gevonden. Deze noemt men een mogelijke herdruk. Zijn daarvoor de verschillen niet te groot met een ander van betere kwaliteit??
Nederlandach Costindien, "Doizend Golden" in plaats van "Duizend Gulden" en "Saribu Gulden" en scheidingsbalk mist. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
Mvgr, Mel
Schermafbeelding 2021-03-22 om 13.29.18.png
Ja Ger1, die kennis over dit soort vreemde, mogelijke valse, biljetten ontbreekt bij mij. Ondanks de verschillen worden dezelfde zonder problemen als echt, variatie, nadruk, vals aangeboden.Ger1 schreef: ↑24 mar 2021, 14:13 Ik verzamel deze biljetten niet en volgens mij zijn ze behoorlijk kostbaar als je er een wilt kopen.
Dus moet je er vanuit gaan dat als iemand interesse heeft in zo een biljet dat deze eerst informatie gaat inwinnen.
Ik weet in ieder geval dat er héél veel valse biljetten van dit soort aangeboden worden.
En zou niet gauw mijn vingers daaraan branden en het alleen bij een betrouwbare handelaar of veiling met veel kennis kopen.
Mvg,.