Haha, maak je geen zorgen. Deze had ik al ruim een maand geleden ingestuurd. Op de dag dat ik vergeten was de Schulman biedingen in te sturen.

Moderators: maarten89, WBE
Zoals altijd, via Internet. Als de foto's / scans goed genoeg zijn, geen probleem hoorjanssenfrank schreef: ↑01 jul 2020, 21:22 Ik kan natuurlijk via internet bieden, maar ik wil de kavels wel nog even kunnen zien. Hoe doen jullie dat, kopen op een veiling in de corona-tijd?
Hier heeft niemand zich wat van aangetrokken.
Dat is dus nu net bij de meeste NL veilinghuizen juist wel het probleem.PietjePuk190 schreef: ↑01 jul 2020, 22:51 Zoals altijd, via Internet. Als de foto's / scans goed genoeg zijn, geen probleem hoor![]()
Hier heeft niemand zich wat van aangetrokken.
Ik ga morgen ook met de trein naar Amsterdam en afhankelijk van het weer, ga ik dan lopend of met de tram naar het Marriott hotel.janssenfrank schreef: ↑01 jul 2020, 21:22 Zaterdag is de veiling van Theo Peters. Hij heeft best een paar leuke kavels, maar ik twijfel of ik naar Amsterdam moet gaan. Met de auto is geen doen (je betaalt je blauw aan parkeren) en met het OV naar zo'n grote stad, met al die mensen, tijdens een pandemie...![]()
Ik kan natuurlijk via internet bieden, maar ik wil de kavels wel nog even kunnen zien. Hoe doen jullie dat, kopen op een veiling in de corona-tijd?
Ik zal het oud papier links laten liggen
Ik heb plezier van je.
Ik hoop voor je dat je VOOR je beeldscherm gaat zitten want als je erachter gaat zitten dan zie je niets.janssenfrank schreef: ↑04 jul 2020, 07:14 Ik ga toch maar gewoon achter de computer zitten vanmiddag en dan maar hopen dat er iets moois te scoren valt.
Ik was behoorlijk onder de indruk over de opbrengsten van het papiergeld bij Theo Peters en dat gebeurd mij niet snelIlosab schreef: ↑03 jul 2020, 20:23 Ik heb nog getwijfeld of ik ga bieden maar ik ga toch liever met mijn kinderen op vakantie. Voor dat bedrag heb je hier een nieuwe Toyota. Ik heb een aardig lijstje samengesteld maar ben al blij als ik 1 kavel te pakken kan krijgen want bij Karel de Geus vlogen de prijzen ook de pan uit.
Jij ook succes en we gaan het zien.
De kavels waar ik op heb geboden gingen zeker niet voor weinig naar een nieuwe eigenaar. Ik heb gelukkig 1 zilverbon kunnen bemachtigen maar niet voor een koopje. Foto's volgen later deze dag in het aanwinsten topic.
dat zelfde gold ook voor de kavels waar ik op aan het bieden was, cq eventueel op had willen bieden.