Als beheerder ben ik steeds op zoek naar nieuwe leden.
Vandaar dat ik ook geregeld advertenties plaats. Zo ook afgelopen week in Het Gemerts Nieuwsblad.
Mochten er bij jullie in de buurt ook dergelijke gratis advertenties te plaatsen zijn in dag of weekbladen, dan ga gerust je gang.
Helemaal leuk als je even laat zien (zie mijn afbeelding hierboven) als het is geplaatst.
Eventueel een link naar de website waar ik de gratis advertentie kan plaatsen is ook welkom.
Hier de tekst die je mag/kunt plaatsen:
Hét Munten en Bankbiljetten Forum zoekt nieuwe leden. Spaart U munten, bankbiljetten, Euro's, etc.?
Dan is Hét Munten en Bankbiljetten Forum zeker iets voor U! Registreer U gratis op www.munthunter.forum2go.nl Meer info menbforum@hotmail.com
Bij voorbaat dank!
Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik zat toevallig vandaag op MP te kijken en zag de advertentie dat men lid kan worden van dit forum. Goed gedaan want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben benieuwd of het resultaat opleverd.
Gr. Alfred.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ilosab schreef:Ik zat toevallig vandaag op MP te kijken en zag de advertentie dat men lid kan worden van dit forum. Goed gedaan want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben benieuwd of het resultaat opleverd.
Gr. Alfred.
Het resultaat zie ik wanneer ik een advertentie plaats. Ik heb met 2 accounts steeds 6 advertenties, dus drie per account. (Anders verwijderen ze, ze en dat gebeurt nu soms ook al) Na plaatsing vinden meestal zo'n 3 á 4 nieuwe leden het forum.
Verder zijn er advertenties op Speurders, 2dehands.be en andere veilingsites te vinden. Het werkt perfect. Wel even moeten zoeken om gratis te adverteren, zonder de link te geven
Gr. Jeroen
Hier kan iedereen die het nog niet heeft doorgegeven, pollen hoe hij of zij het forum heeft gevonden.
Voor mij erg makkelijk om te zien welke reclamewijze het beste werkt en het meeste resultaat heeft.
Ik heb 200 visitekaartjes bij de Papermoneyfair neergelegd afgelopen zaterdag. Er zal er toch wel 1 bij zitten die lid wil worden?
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
rinuske schreef:Alfred we geven de moed niet op!! er komen er echt nog wel bij!!
Ik geef de moed ook niet op maar ik had meer verwacht van dat stapeltje wat ik had neergelegd.
Gr. Alfred
marcodeventer schreef:hoi jeroen zal ik een linkje van deze site op mijn eigen website zetten?
Heel graag Marco! Dat stellenw e zeer op prijs. Mochten nog meer leden een website of webblog hebbn dan mag je natuurlijk altijd een link plaatsen naar dit leuke forum.
Je eigen website hier promoten mag natuurlijk ook!
Gr. Jeroen
Ilosab schreef:Ik heb 200 visitekaartjes bij de Papermoneyfair neergelegd afgelopen zaterdag. Er zal er toch wel 1 bij zitten die lid wil worden?
Gr. Alfred
Alfred we geven de moed niet op!! er komen er echt nog wel bij!!
Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden:
minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ja Koen ik denk dat dat haalbaar moet zijn. Wat mij nu opvalt is dat leden sneller een bericht plaatsen en dat de 'slapende' leden wakker lijken te worden.
300 leden is natuurlijk leuk, maar als 250 leden niets plaasten en zelden langs komen heeft het natuurlijk weinig zin
Ga binnenkort een klein postertje maken met wat uitleg, welke bij de visitekaartjes kan komen te staan/hangen. Zo worden mensen nog meer getriggert om lid te worden.
Wellicht is een klein foldertje ook wel iets? Ideeën zijn van harte welkom!!!
Gr. Jeroen
koenmunten schreef:Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden: minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!
Ik betwijfel het, denk niet dat we het halen.
Gr. Alfred
koenmunten schreef:Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden: minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!
Gr. Alfred
Wanneer was jij ook al weer lid geworden en hoeveel leden zijn we nu verder? Volgens mij komen we zo een aardig eind in de goede richting.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Gr. Alfred
Wanneer was jij ook al weer lid geworden en hoeveel leden zijn we nu verder? Volgens mij komen we zo een aardig eind in de goede richting.
Ja, ja, daar heb je me te pakken. Ik ben 2 maanden lid en er zijn vanaf mijn lidmaatschap 45 leden bijgekomen. Als rekenwonder zouden er dus vanaf 1 mei nog 180 leden bijkomen. Had ik even niet bij stilgestaan. Ik verhoog derhalve mijn bod naar 350 leden.
Gr. Alfred
Munthunter schreef:300 leden is natuurlijk leuk, maar als 250 leden niets plaasten en zelden langs komen heeft het natuurlijk weinig zin
Ga binnenkort een klein postertje maken met wat uitleg, welke bij de visitekaartjes kan komen te staan/hangen. Zo worden mensen nog meer getriggert om lid te worden.
Wellicht is een klein foldertje ook wel iets? Ideeën zijn van harte welkom!!!
Gr. Jeroen
Ik denk dat je meer op kwaliteit dan kwantiteit moet letten, aan 350 slapende leden heb je niets. Een forum staat of valt met het aantal actieve leden. Meestal zijn dat er zo een % of 10 van het totaal aantal leden, vaak minder.
Ik zou niet in foldertjes en/of visitekaartjes geloven, maar promotie op het internet. Daar kunnen de mensen meteen op de link klikken. Een link overnemen van papier geeft vaak problemen of het papiertje wordt vergeten. Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
Ja, ja, daar heb je me te pakken. Ik ben 2 maanden lid en er zijn vanaf mijn lidmaatschap 45 leden bijgekomen. Als rekenwonder zouden er dus vanaf 1 mei nog 180 leden bijkomen. Had ik even niet bij stilgestaan. Ik verhoog derhalve mijn bod naar 350 leden.
Gr. Alfred
Helemaal goed! Wie biedt er meer? Leuk als mensen snel te overtuiten zijn
Maar ik ben het met Londoh eens, liever 10 actieve leden er bij dan 200 slapende leden
londoh schreef:
Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
londoh schreef:
Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
Krijgen de andere moderators niet betaald dan?
Oef, ik speur hier corruptie tussen de moderators onderling
Gr. Alfred