Reclame maken voor Hét Munten en Bankbiljetten Forum...

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Reclame maken voor Hét Munten en Bankbiljetten Forum...

Bericht door Munthunter »

Hallo allemaal,

Als beheerder ben ik steeds op zoek naar nieuwe leden.
Vandaar dat ik ook geregeld advertenties plaats. Zo ook afgelopen week in Het Gemerts Nieuwsblad.

Afbeelding

Mochten er bij jullie in de buurt ook dergelijke gratis advertenties te plaatsen zijn in dag of weekbladen, dan ga gerust je gang.

Helemaal leuk als je even laat zien (zie mijn afbeelding hierboven) als het is geplaatst.

Eventueel een link naar de website waar ik de gratis advertentie kan plaatsen is ook welkom.

Hier de tekst die je mag/kunt plaatsen:
  • Hét Munten en Bankbiljetten Forum zoekt nieuwe leden. Spaart U munten, bankbiljetten, Euro's, etc.?
    Dan is Hét Munten en Bankbiljetten Forum zeker iets voor U! Registreer U gratis op www.munthunter.forum2go.nl Meer info menbforum@hotmail.com
Bij voorbaat dank!

Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
jeffelz Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door jeffelz »

Dat heb je wel mooi gedaan Jeroen!
Ik zal kijken wat ik kan doen....
rinuske

Bericht door rinuske »

goede manier Jeroen, ik ga is kijken wat ik hier in de buurt kan doen :)
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Herman schreef:Jeroen ik vind het een mooie foto van jou! :wink:

Herman
Dat ben ik niet ;) Ik ken haar niet eens :D

Alvsat bedankt voor de moeite Rinuske en Jeffelz!

Gr. Jeroen
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik zat toevallig vandaag op MP te kijken en zag de advertentie dat men lid kan worden van dit forum. Goed gedaan want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben benieuwd of het resultaat opleverd.

Gr. Alfred.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Ilosab schreef:Ik zat toevallig vandaag op MP te kijken en zag de advertentie dat men lid kan worden van dit forum. Goed gedaan want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben benieuwd of het resultaat opleverd.

Gr. Alfred.
Het resultaat zie ik wanneer ik een advertentie plaats. Ik heb met 2 accounts :oops: steeds 6 advertenties, dus drie per account. (Anders verwijderen ze, ze en dat gebeurt nu soms ook al) Na plaatsing vinden meestal zo'n 3 á 4 nieuwe leden het forum.

Verder zijn er advertenties op Speurders, 2dehands.be en andere veilingsites te vinden. Het werkt perfect. Wel even moeten zoeken om gratis te adverteren, zonder de link te geven ;)

Gr. Jeroen
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hier kan iedereen die het nog niet heeft doorgegeven, pollen hoe hij of zij het forum heeft gevonden.
Voor mij erg makkelijk om te zien welke reclamewijze het beste werkt en het meeste resultaat heeft.

http://munthunter.forum2go.nl/hoe-kwam- ... -t105.html

Gr. Jeroen
Hien

Bericht door Hien »

Leuk initiatief!
jeffelz Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door jeffelz »

Bij mensen waar ik wel eens munten koop geef ik het ook wel door, alleen nog niemand die zich er van heeft aangemeld... maar ik geef niet op! :wink:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik heb 200 visitekaartjes bij de Papermoneyfair neergelegd afgelopen zaterdag. Er zal er toch wel 1 bij zitten die lid wil worden?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
rinuske

Bericht door rinuske »

Ilosab schreef:Ik heb 200 visitekaartjes bij de Papermoneyfair neergelegd afgelopen zaterdag. Er zal er toch wel 1 bij zitten die lid wil worden?

Gr. Alfred
Alfred we geven de moed niet op!! er komen er echt nog wel bij!! :D
marcodeventer
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door marcodeventer »

hoi jeroen zal ik een linkje van deze site op mijn eigen website zetten?
tussen zoeken en vinden zit een groot verschil
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

rinuske schreef:Alfred we geven de moed niet op!! er komen er echt nog wel bij!! :D
Ik geef de moed ook niet op maar ik had meer verwacht van dat stapeltje wat ik had neergelegd.

Gr. Alfred
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

marcodeventer schreef:hoi jeroen zal ik een linkje van deze site op mijn eigen website zetten?
Heel graag Marco! Dat stellenw e zeer op prijs. Mochten nog meer leden een website of webblog hebbn ;) dan mag je natuurlijk altijd een link plaatsen naar dit leuke forum.

Je eigen website hier promoten mag natuurlijk ook!

Gr. Jeroen
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten »

rinuske schreef:
Ilosab schreef:Ik heb 200 visitekaartjes bij de Papermoneyfair neergelegd afgelopen zaterdag. Er zal er toch wel 1 bij zitten die lid wil worden?

Gr. Alfred
Alfred we geven de moed niet op!! er komen er echt nog wel bij!! :D
Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden:
minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Ja Koen ik denk dat dat haalbaar moet zijn. Wat mij nu opvalt is dat leden sneller een bericht plaatsen en dat de 'slapende' leden wakker lijken te worden.

300 leden is natuurlijk leuk, maar als 250 leden niets plaasten en zelden langs komen heeft het natuurlijk weinig zin ;)

Ga binnenkort een klein postertje maken met wat uitleg, welke bij de visitekaartjes kan komen te staan/hangen. Zo worden mensen nog meer getriggert om lid te worden.

Wellicht is een klein foldertje ook wel iets? Ideeën zijn van harte welkom!!!

Gr. Jeroen
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

koenmunten schreef:Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden: minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!
Ik betwijfel het, denk niet dat we het halen.

Gr. Alfred
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Ilosab schreef:
koenmunten schreef:Ik houd het nog steeds bij mijn voorspelling van maanden geleden: minimaal 300 leden voor het einde van dit jaar!

Gr. Alfred
Wanneer was jij ook al weer lid geworden en hoeveel leden zijn we nu verder? Volgens mij komen we zo een aardig eind in de goede richting.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

koenmunten schreef:
Ilosab schreef:

Gr. Alfred
Wanneer was jij ook al weer lid geworden en hoeveel leden zijn we nu verder? Volgens mij komen we zo een aardig eind in de goede richting.
Ja, ja, daar heb je me te pakken. Ik ben 2 maanden lid en er zijn vanaf mijn lidmaatschap 45 leden bijgekomen. Als rekenwonder zouden er dus vanaf 1 mei nog 180 leden bijkomen. Had ik even niet bij stilgestaan. Ik verhoog derhalve mijn bod naar 350 leden.

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Munthunter schreef:300 leden is natuurlijk leuk, maar als 250 leden niets plaasten en zelden langs komen heeft het natuurlijk weinig zin ;)

Ga binnenkort een klein postertje maken met wat uitleg, welke bij de visitekaartjes kan komen te staan/hangen. Zo worden mensen nog meer getriggert om lid te worden.

Wellicht is een klein foldertje ook wel iets? Ideeën zijn van harte welkom!!!

Gr. Jeroen
Ik denk dat je meer op kwaliteit dan kwantiteit moet letten, aan 350 slapende leden heb je niets. Een forum staat of valt met het aantal actieve leden. Meestal zijn dat er zo een % of 10 van het totaal aantal leden, vaak minder.

Ik zou niet in foldertjes en/of visitekaartjes geloven, maar promotie op het internet. Daar kunnen de mensen meteen op de link klikken. Een link overnemen van papier geeft vaak problemen of het papiertje wordt vergeten. Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Ja, ja, daar heb je me te pakken. Ik ben 2 maanden lid en er zijn vanaf mijn lidmaatschap 45 leden bijgekomen. Als rekenwonder zouden er dus vanaf 1 mei nog 180 leden bijkomen. Had ik even niet bij stilgestaan. Ik verhoog derhalve mijn bod naar 350 leden.

Gr. Alfred
Helemaal goed! Wie biedt er meer? Leuk als mensen snel te overtuiten zijn :lol:
Maar ik ben het met Londoh eens, liever 10 actieve leden er bij dan 200 slapende leden

Grijsaard

Bericht door Grijsaard »

londoh schreef: Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
Krijgen de andere moderators niet betaald dan? ;)
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Grijsaard schreef:
londoh schreef: Verder zou ik in mijn eigen kwaliteiten geloven, dit forum bestaat nog niet zo lang en als het aantal bezoekers maandelijks voldoende stijgt hoef je jezelf niet druk te maken, te snelle groei geeft problemen met het modereren, want dat is vrijwilligerswerk.
Krijgen de andere moderators niet betaald dan? ;)
Oef, ik speur hier corruptie tussen de moderators onderling :P :P :P

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Misschien moet er een speciale steekpenning geslagen worden, met de URL van het forum dr op 8)
Laatst gewijzigd door Londoh op 16 apr 2010, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
voskeman
Superlid
Superlid

Bericht door voskeman »

Zeker gelijk heb je we hebben veel aan de harde kern :D

Beter tien actief dan honderd lezers. Al mag dit forum er voor hen er ook zijn.
http://voskemanscollection.punt.nl/

Terug naar “Ideeënbus en hulp”