Website probleem?

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Website probleem?

Bericht door Ilosab »

Ik heb op 9 februari een e-mail naar Atox gestuurd, dat heb ik wel eens eerder gedaan en zoals gebruikelijk krijg je geen antwoord. Ze moeten weten dat er iets aan de hand is want ze zijn online geweest.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Ilosab schreef: 01 mar 2019, 10:28 Ik heb op 9 februari een e-mail naar Atox gestuurd, dat heb ik wel eens eerder gedaan en zoals gebruikelijk krijg je geen antwoord. Ze moeten weten dat er iets aan de hand is want ze zijn online geweest.
Hij wilde je een berichtje terugsturen, maar hij kreeg toen een foutmelding. :lach:
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Lumi schreef: 01 mar 2019, 09:33 Is er niemand die de 2 beheerders eens rechtstreeks (privé dus) kan benaderen en de problemen kan melden...?

Ludo
Ik heb het Jeroen net via Whatsapp gemeld.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

We gaan er mee aan de slag!

Hoop snel meer te kunnen melden en voornamelijk, dat het is opgelost. 😉

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Error 500 na plaatsen berichten is opgelost!
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Atox Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door Atox »

Ilosab schreef: 01 mar 2019, 10:28 Ik heb op 9 februari een e-mail naar Atox gestuurd, dat heb ik wel eens eerder gedaan en zoals gebruikelijk krijg je geen antwoord. Ze moeten weten dat er iets aan de hand is want ze zijn online geweest.
Ik heb nog nooit een email ontvangen uit jouw richting. Misschien het verkeerde emailadres? Mijn emailadres is atoxhybrid@gmail.com . Als er een probleem is kan een ieder hier mij op mailen. Ook controleer ik vrijwel dagelijks mijn priveberichten en het Hulp forum.

Het probleem was een klein bestandje dat corrupt was geraakt. Oplossen was slechts 5 minuten werk.
Technisch beheerder van het forum. Indien er problemen zijn, stuur mij dan een priveberichtje of email (atoxhybrid@gmail.com) :LoneRanger:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik verstuur een e-mail via het forum en dat ziet er uit zoals onderstaand. Dat betekent dus dat we geen e-mail via het forum moeten sturen want die komt niet aan bij de ontvanger maar alleen bij de verzender wat ik dus al verwachtte. In ieder geval krijg ik weer notificaties en daar ben ik wel blij mee. Is het probleem met error 500 ook opgelost?

Hallo Beheerder,

Dit bericht is via de contactpagina naar je verzonden op "Het Munten en Bankbiljetten Forum".

Het bericht is verzonden door een geregistreerde gebruiker, met onderstaande contactgegevens.
Gebruikersnaam: Ilosab
E-mailadres: xxxxxxxxx
IP-adres: xxxxxxxxxx
Profiel: memberlist.php?mode=viewprofile&u=174

Onderstaand bericht is naar je verstuurd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hallo,

Sinds vrijdag 8 februari krijg ik geen e-mails meer als iemand een reactie op een topic of een pb heeft verstuurd. Als ik een reactie schrijf op een topic komen er ook vreemde antwoorden zoals bijv. U bent geen lid of u bent van het forum verwijderd. Maar de reactie is wel geplaatst.
Kunt u e.e.a. herstellen?

Groeten, Alfred
Laatst gewijzigd door Munthunter op 01 mar 2019, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijderen van persoonlijk emailadres en ip adres uit bericht
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Atox Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door Atox »

Het forum kon geen mails meer versturen omdat de mail-queue corrupt was. Daarom kreeg je ook de 500 foutmelding, dan probeerde het forum per email notificaties te sturen aan leden in dat topic. Dus ons op de hoogte stellen per email werkt dan ook niet. In de toekomst dus graag per rechtstreekse email (atoxhybrid@gmail.com), per privebericht, in het forum Hulp of desnoods door het betreffende topic te melden bij de moderators.
Technisch beheerder van het forum. Indien er problemen zijn, stuur mij dan een priveberichtje of email (atoxhybrid@gmail.com) :LoneRanger:
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

Zijn er meer mensen die bij het inloggen de onderstaande melding ontvangen?

Je bent permanent verbannen van dit forum.

Neem contact op met een beheerder voor meer informatie.

Je IP-adres is verbannen.

Opnieuw inloggen werkt niet. Cookies verwijderen en browser herstarten werkt maar tijdelijk.
Ik heb de beheerders een email gestuurd.
lelystad Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door lelystad »

ik had het van de week een aantal keren
maar ik was met kabels bezig geweest,dus ik dacht dat het aan mij lag
heb ik 1 dag last van gehad en daar na niet meer
heb niets gedaan alleen elke keer opnieuw inloggen

groeten lelystad
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

Adriaan schreef: 21 jul 2019, 09:44 Zijn er meer mensen die bij het inloggen de onderstaande melding ontvangen?

Opnieuw inloggen werkt niet. Cookies verwijderen en browser herstarten werkt maar tijdelijk.
Ja ik ook. Ik kan er af en toe wel op en af en toe ben ik permanent verbannen. Ik heb ook een email naar de beheerders gestuurd. Maar wacht, ik ga nog even drie pauweveren in mijn kont steken en op mijn handen drie rondjes om de kerk lopen terwijl ik het Wilhelmus tussen mijn tanden fluit. Dat helpt minstens even veel greeny greeny greeny
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank »

Adriaan schreef: 21 jul 2019, 09:44 Zijn er meer mensen die bij het inloggen de onderstaande melding ontvangen?

Ja, tijdje terug al gehad. Ik kwam er een hele tijd niet meer op. Ook geen reactie op mail gehad. En ik heb steeds gedacht dat ik ergens iets verkeerd had gezegd, daarom postte ik ook niet meer zoveel. Maar dat was dus een technisch probleem en geen echte ban...???
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Vreemd, ik heb nergens last van, hoef ook niet in te loggen. Komt waarschijnlijk omdat ik in het buitenland woon :lollig:
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank »

PietjePuk190 schreef: 21 jul 2019, 10:36 [...] ik ga nog even drie pauweveren in mijn kont steken en op mijn handen drie rondjes om de kerk lopen terwijl ik het Wilhelmus tussen mijn tanden fluit. Dat helpt minstens even veel greeny greeny greeny
Je zult met die actie wel het 8 uur journaal halen. Als de beheerders dan kijken heb je je doel bereikt. Ik weet alleen niet of je internet hebt in je isoleercel.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
numisfreund Germany
Moderator
Moderator

Bericht door numisfreund »

janssenfrank schreef: 21 jul 2019, 13:45

Ja, tijdje terug al gehad. Ik kwam er een hele tijd niet meer op. Ook geen reactie op mail gehad. ...
dito … nu sinds weeken geen probleem gehad ...
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

Ilosab schreef: 21 jul 2019, 14:39 Vreemd, ik heb nergens last van, hoef ook niet in te loggen. Komt waarschijnlijk omdat ik in het buitenland woon :lollig:
Al die Russische bots kunnen ook berichten posten dus ik zal mijn locatie binnenkort gaan faken. Ergens richting ten oosten van Nederland is blijkbaar onbeperkt toegang. :lollig:
sjors-sjors Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door sjors-sjors »

Probleem ook gehad maar volgens mij netjes opgelost ondertussen!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Velen hebben dit probleem gehad, waarom ik niet dan?
Atox Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door Atox »

Helaas heb ik geen mailtje gehad. Het probleem is in ieder geval weer opgelost.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Atox schreef: 21 jul 2019, 20:24 Helaas heb ik geen mailtje gehad. Het probleem is in ieder geval weer opgelost.
Misschien moet er dan ook nog even gekeken worden naar de pagina die je dan krijgt. Die met een linkje "mail een beheerder als je meer over je permanente verbanning wilt weten" of zo :)
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

Atox schreef: 21 jul 2019, 20:24 Het probleem is in ieder geval weer opgelost.
Bedankt!
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Wat was er eigenlijk aan de hand precies? :?:
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door rtholen »

Door middel van een fout in de instellingen, in combinatie met verbannen van spammers, is het fout gegaan.
Alles is nu herstelt en opgelost.
Excuses voor het ontstane ongemak!
Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 »

De provider weet soms het verschil niet tussen ip adres 141.101.104.150 en 091.101.104.150 ;-)

Of wel spam account kunnen we verbannen, een ip adres niet want dan gaat het mis...

Welkom in 2019 :lollig:

Grapje, maar wel erg vervelend want zo blijven we spamaccounts verbannen maar goed het is niet anders

groetjes
LeenCoins Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door LeenCoins »

Ik heb het probleem/melding zaterdag j.l. gehad. Sindsdien geen problemen meer met inloggen. :lollig:

Terug naar “Het Praathuis”