Afbeeldingen plaatsen lukt (mij) niet ...

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Roerbakmix Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Afbeeldingen plaatsen lukt (mij) niet ...

Bericht door Roerbakmix »

Ha allen, als ik een afbeelding probeer te plaatsen (jpg, png, jpeg allemaal geprobeerd) krijg ik de error "HTTP fout". Zowel geprobeerd de afbeeldingen te uploaden via 'bijlagen' als slepen naar het tekstvak (wat blijkbaar ook kon :)).
Iemand anders dit probleem ook?
Zowel geprobeerd in Chrome als IE.
Ype
Medicus, onderzoeker.
spatbord
Donateur
Donateur

Re: Afbeeldingen plaatsen lukt (mij) niet ...

Bericht door spatbord »

2_28_126-1745back.JPG
Nee. Ik gebruik Chrome.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Roerbakmix Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Roerbakmix »

Wonderlijk. Hij blijft bij mij dezelfde fout geven, bij sommige afbeeldingen wel, bij sommige niet ...
Medicus, onderzoeker.
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Zijn het misschien hele grote bestanden?
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

Misschien even je internetgeschiedenis, cookies etc...weggooien en je browser herstarten (of nog beter je hele computer herstarten).
Je kan ook proberen de betreffende afbeelding te uploaden via een ander medium dan weet je of het aan het aan de afbeelding ligt of niet.
verhoeven jos België
Senior lid
Senior lid

Bericht door verhoeven jos »

heb ook problemen om mijn afbeeldingen te plaatsen, mijn vorige vrije ruimte word afgebouwd en kan ik binnenkort niet meer gebruiken.
Ben dus op zoek naar een nieuwe vrije ruimte op internet.
Heb 1 gevonden : 2 afbeeldingen geplaatst "forum item Nieuwe aanwinsten oktober 2021", op pc werkt het bij mij maar op tablet niet : is dus een verschil waarop je het forum opvraagt!
Heb op mijn reactie met 2 afbeelding nog geen antwoorden gekregen, dus weet niet of het werkt.

Weet iemand een gratis vrije ruimte om afbeeldingen te plaatsen die werkt?

Plaats hierbij een afbeelding van een bankbiljet

Afbeelding
Vriendelijke groeten
Jos

Mijn persoonlijke site ( niet over munten en bankbiljetten )
Eigen kunstwerken
sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel »

Jos,
je kunt ook gewoon een afbeelding als bijlage toevoegen.
Dit werkt bij mij altijd prima ,gisteren nog gedaan bij de nieuwe aanwinsten.

Je gaat naar bijlage (links onder het textvak) En klikt dan op bestanden toevoegen. Als je een foto hebt uitgezocht, klik je op "Plaats in tekst" en dan moet het goed komen. Wel moet ik zelf de afbeeldingen wat verkleinen, omdat mijn fotobestanden vrij groot zijn.
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
verhoeven jos België
Senior lid
Senior lid

Hoi sgtravel,
Is zo, maar dan plaats je uw afbeelding rechtstreeks op de database van het forum, en neemt dan ook een aantal MB in beslag.
Als iedereen dat zou doen is er voor het forum zelf geen plaats meer en moet er plaats (GB) worden bij gekocht

Als je de afbeelding op een andere vrije ruimte zet en dan in het forum werkt met een link, via Afbeelding word de ruimte van het forum niet gebruikt,maar ziet men wel de afbeelding door de link
Vriendelijke groeten
Jos

Eigen kunstwerken
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

verhoeven jos schreef: 21 okt 2021, 00:54 Hoi sgtravel,
Is zo, maar dan plaats je uw afbeelding rechtstreeks op de database van het forum, en neemt dan ook een aantal MB in beslag.
Als iedereen dat zou doen is er voor het forum zelf geen plaats meer en moet er plaats (GB) worden bij gekocht
Ik weet niet wat er op je pc staat maar ik heb Windows 10 en Office 2019. Als ik een foto heb staan van 6 MB dan ga ik erop staan, klik op de rechtermuisknop en klik dan op " Kopieren naar emailgeadresseerde ". Er ontstaat dan een e-mail waar de verkleinde versie van je foto staat. Die kopieer je naar je bureaublad en die versie kun je dan uploaden op het forum.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

verhoeven jos schreef: 21 okt 2021, 00:54 Hoi sgtravel,

Als je de afbeelding op een andere vrije ruimte zet en dan in het forum werkt met een link, via Afbeelding word de ruimte van het forum niet gebruikt,maar ziet men wel de afbeelding door de link
Ik denk dat je je om de opslagruimte van het forum niet al te druk hoeft te maken... Het grote nadeel van externe opslag is dat die linkjes op een gegeven moment niet meer werken, en als je dan oude threads op het forum bekijkt, zie je allemaal missende plaatjes. Als de foto's op het forum zelf worden geupload, blijven de foto's gewoon beschikbaar.
verhoeven jos België
Senior lid
Senior lid

Ok prima
Als plaatsen op forum geen probleem is dan ga ik het zo doen. Maakt alles veel gemakkelijker
Dan voor de info
Vriendelijke groeten
Jos

Eigen kunstwerken

Terug naar “Het Praathuis”