Eerste ongelezen bericht

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Coinshooter
Donateur
Donateur

Eerste ongelezen bericht

Bericht door Coinshooter »

Hoi,
Is het misschien mogelijk een keuze balkje toe te voegen waarbij je in een tread naar het eerste ongelezen bericht kan gaan.

Ik zit wel eens op een ander forum en daar kan ik gelijk naar het eerste bericht wat ik nog niet gelezen heb in een tread gaan, zonder eerst door alle berichten (die ik al gelezen heb) door naar beneden moet scrollen om te zoeken welke ik nog wil lezen. Ook als dat bijvoorbeeld op de volgende pagina staat.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb? Het gaat zo wel hoor maar het zou gewoon wat makkelijker zijn.

Groetjes,
Bas
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Dat hebben we hier ook Bas,

Als je rechtsboven in de startpagina (index) kijkt zie je de link 'berichten sinds laatste bezoek' (eerste van de drie links) klik hierop en je krijgt je alle berichten die er zijn geplaatst na je laatste bezoek.

Als je hier op een link naar een topic klikt en je hebt al iets in dat topic geschreven dan belandt je op de plek waar je je laatste bericht hebt geschreven en hoef je dus niet te zoeken.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
voskeman
Superlid
Superlid

Bericht door voskeman »

Begrijp wat je bedoeldt , ik heb daar geen eens erg in gehad.

Mischien probeer op end te drukken. Ben je direkt beneden als kan het zijn dat er een paar nieuwe berichtjes zijn op die topic.
Coinshooter
Donateur
Donateur

Bericht door Coinshooter »

Dat is eigenlijk niet wat ik bedoel.
Ook als ik er nog niks in geschreven zou hebben ga ik gelijk naar het eerste bericht.
Stel ik lees in het hoofdstuk de ideeënbus de tread eerste ongelezen bericht. Ik open deze tread en druk dan op de (niet bestaande) balk ongelezen bericht. ik ga dan gelijk naar het bericht wat ik niet gelezen heb.
Bij de optie die hier gebruikt kan worden zie ik wel dat er is gereageerd op de tread, maar als ik de tread open moet ik alsnog naar beneden scrollen tot het bericht wat nog niet gelezen is.

Het maakt ook niet zoveel uit dat het misschien niet gaat, ieder forum is weer anders, en ik vind het hier toch wel leuk :)

Groetjes,
Bas

Terug naar “Ideeënbus en hulp”