Zojuist terug van de Holland Coin Fair, we waren er rond half 5 hoefden niet heel lang te wachten.
Maar wat is het een dramatische beurs zeg. Ik snap niet dat ze niet voor een grotere locatie kiezen.
Je kan niet lekker rustig kijken, krappe paden. Ik ga er eigenlijk alleen om die coincard te scoren.
De Holland Coin Fair is ver uit mijn minst favoriete beurs.
Maar goed naast de coincard heb ik nog de 2 euromunten 2017 van Duitsland, Frankrijk, Slovenië en Slowakije gekocht. Had Spanje er ook nog verwacht maar die was er niet,
En een muntje van St. Helena met Napoleon erop voor bij mijn Napoleon verzameling.
Hoe waren jullie ervaringen op de HCF?
Holland Coin Fair 2017
Moderator: WBE
-
- Donateur
Re: Holland Coin Fair 2017
Ik sla dit jaar over. Vandaag moest ik tot 20u werken, en morgen is de weersverwachting niet al te best, en ik heb geen zin om een uur te kleumen om binnen te kunnen komen.
Ook is er nog niet veel nieuws uit, dus ik wacht even tot Filanumis. Dan is er wat meer te koop en bovendien is Houten een stuk ruimer van opzet. Zeker wat later op de dag is het dan goed te doen qua drukte.
Ook is er nog niet veel nieuws uit, dus ik wacht even tot Filanumis. Dan is er wat meer te koop en bovendien is Houten een stuk ruimer van opzet. Zeker wat later op de dag is het dan goed te doen qua drukte.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool