Ik kan ook niet te veel hints geven, dan word het te makkelijk...

Nog een fragment van de Ronde 3 munt..
Moderator: $and€r
Deze munt zochten we inderdaad..janssenfrank schreef:Nederland 10 gulden 1994 Benelux
Potverdikkie, ik denk dat ik alle mogelijke west-Europese landen wel doorgepluisd heb, alle landen waar de KNM voor slaat heb ik wel gehad, en dan is het gewoon een Nederlandse munt$and€r schreef:Deze munt zochten we inderdaad..janssenfrank schreef:Nederland 10 gulden 1994 Benelux
Punt voor janssenfrank
Dat is inderdaad het muntje wat we zochten..eurocoinsfun schreef:1 eurocent Griekenland!
Uiteraard geen probleem..Lotus07 schreef:@Sander, zou ik misschien het volgende fragment mogen doen? Heb namelijk een leuk muntje in petto!
Uiteraard, maar ik begin al het idee te krijgen dat je hem allang weet!$and€r schreef:Mag ik ook meedoen met deze?
Volgens mij herken ik hem..
Denominatie is 2..
Potverdorie!$and€r schreef:Ik herkende in het fragment de 2 Lipe uit Kroatië.. En voor de bonus punten gok ik 1995..
Dit is hem inderdaad weer..Lotus07 schreef:Mexico, 20 Pesos 1980-1984? (KM# 486)
Verdorie, dat is 'm. En ik herkende de munt ook wel, al had ik geen idee waar ik moest zoeken.eurocoinsfun schreef:100 escudos 1989-2000 Portugal
Deze zochten we.. punt voor eurocoinsfun...eurocoinsfun schreef:Ik verzamel niet specifiek wereldmunten, maar als je zelf zo een munt in je verzameling hebt, kan je dit soms voor de geest halen.
100 escudos 1989-2000 Portugal