Grappig, een Amerikaan heeft 45 jaren lang alle centen verzamelt die hij tegenkwam. Toen de verzekering weigerde om de muntjes nog te dekken heeft hij ze allemaal ingeleverd.
Ik vraag me af of iemand nog de moeite neemt om in die enorme berg te gaan zoeken naar doubled dies, schaarse jaren en andere varianten.
http://www.foxnews.com/us/2015/10/29/ch ... orth-5000/
Amerikaan levert 513.614 centen in.
Re: Amerikaan levert 513.614 centen in.
Aparte verzamelwoede alhoewel ik iemand ken die een behoorlijke kist heeft met Nederlandse centen en die worden nog steeds aangevuld. Het zijn er geen half miljoen maar wel heel erg veel.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Amerikaan levert 513.614 centen in.
Nadeel voor deze man/vrouw is dat hij/zij niet meer de nominale waarde ontvangt maar de metaalwaarde. Of degene moet wachten tot de koperprijs weer enorm gaat stijgen.Ilosab schreef:Aparte verzamelwoede alhoewel ik iemand ken die een behoorlijke kist heeft met Nederlandse centen en die worden nog steeds aangevuld. Het zijn er geen half miljoen maar wel heel erg veel.
Alfred