Sterkte Maarten, hopelijk kom je er weer snel bovenop!!
Leuk Cor, zal zeker even bij je stand komen kijken.C.vanderLey schreef: ↑05 sep 2020, 18:06 ik zal dit jaar voor het eerst als deelnemer aanwezig zijn met een mooie selectie Provinciaal.
Sterkte Maarten, hopelijk kom je er weer snel bovenop!!
Leuk Cor, zal zeker even bij je stand komen kijken.C.vanderLey schreef: ↑05 sep 2020, 18:06 ik zal dit jaar voor het eerst als deelnemer aanwezig zijn met een mooie selectie Provinciaal.
Ik heb ze nog nergens los gezien.
Iedereen moet de beslissing om beurzen te bezoeken voor zichzelf nemen. -zowel handelaar als verzamelaar-
En dat is het belangrijkste. Voor mij is maar één beurs belangrijk en dat is de papermoneyfair maar zolang het zo blijft zien ze mij niet in NL.
Ik heb ook een ochtend ticket en ga zoals gebruikelijk weer op zoek naar Koninkrijksmunten, welke minimaal MS64 halen (liefst hoger). En dan vooral het kopergeld, met een mooie patina!! Als ik weer 1 munt kan toevoegen, is het voor mij een geslaagde dag
janssenfrank schreef: ↑19 sep 2020, 20:19 Eén handelaar waagde het om € 475,- te vragen voor de zinken centen 1941 tot en met 1944.
Moest zeker zijn verlies van de afgelopen maanden inlopen.
En dan een tafel met hele pakken bankbiljetten. Stapels vol. Waarom moet je meteen een heel pak flappen hebben? Is één niet meer genoeg?
Worden meestal gekocht door handelaren die ze dan per stuk op verkoopsites aanbieden of met opeenvolgende serienummers.
En over nul-euro biljetten begin ik niet eens.
Dat is geen geld maar hoe meer gekken dat verzamelen des te meer worden er gemaakt. Ik zie af en toe prijzen op eBay wat echt niet meer normaal is.
Ook jammer dat de unc set 2020 ook nog niet te krijgen was. Dat is het enige van de euro wat ik nog verzamel.
Ik ook, ze zijn behoorlijk laat bij de KNM. Mijn handelaar legt ze apart voor me, net zoals de coincards zodat hij alles tegelijk kan versturen.
Geld is het zeker niet, maar is niet elke verzamelaar een beetje gek?
Was het niet 4,75? Of waren de munten MS65? Of was het de hele set zinken munten?janssenfrank schreef: ↑19 sep 2020, 20:19 En de prijzen waren ook niet misselijk. Eén handelaar waagde het om € 475,- te vragen voor de zinken centen 1941 tot en met 1944.
Nee, het was echt 475 euro voor losse 4 centen. Ik heb nog gezegd dat dat een absurd bedrag was, maar volgens de verkoper was het "sehr selten".Jan W schreef: ↑20 sep 2020, 21:32Was het niet 4,75? Of waren de munten MS65? Of was het de hele set zinken munten?janssenfrank schreef: ↑19 sep 2020, 20:19 En de prijzen waren ook niet misselijk. Eén handelaar waagde het om € 475,- te vragen voor de zinken centen 1941 tot en met 1944.
Duitse verkopers hanteren vaak de term " sehr selten ". Op eBay Duitsland worden Hongaarse biljetten ook verkocht met sehr selten maar daar waren dan miljoenen exemplaren van gemaakt.janssenfrank schreef: ↑21 sep 2020, 07:06 Nee, het was echt 475 euro voor losse 4 centen. Ik heb nog gezegd dat dat een absurd bedrag was, maar volgens de verkoper was het "sehr selten".
Als men hierop ingaat dan ben je niet een beetje gek maar compleet gestoord, als koper en als verkoper.
Volgens mij gaat het er niet om hoeveel exemplaren er gemaakt zijn, maar om hoeveel er nog in omloop/over zijn?Ilosab schreef: ↑21 sep 2020, 10:54Duitse verkopers hanteren vaak de term " sehr selten ". Op eBay Duitsland worden Hongaarse biljetten ook verkocht met sehr seltenjanssenfrank schreef: ↑21 sep 2020, 07:06 Nee, het was echt 475 euro voor losse 4 centen. Ik heb nog gezegd dat dat een absurd bedrag was, maar volgens de verkoper was het "sehr selten".
maar daar waren dan miljoenen exemplaren van gemaakt.
De biljetten die ik bedoel kom je overal tegen, zelfs op gewone markten, rommelmarkten, internet, enz. en daar zijn er inderdaad nog heel veel van in omloop.Ger1 schreef: ↑21 sep 2020, 11:59Volgens mij gaat het er niet om hoeveel exemplaren er gemaakt zijn, maar om hoeveel er nog in omloop/over zijn?Ilosab schreef: ↑21 sep 2020, 10:54Duitse verkopers hanteren vaak de term " sehr selten ". Op eBay Duitsland worden Hongaarse biljetten ook verkocht met sehr seltenjanssenfrank schreef: ↑21 sep 2020, 07:06 Nee, het was echt 475 euro voor losse 4 centen. Ik heb nog gezegd dat dat een absurd bedrag was, maar volgens de verkoper was het "sehr selten".
maar daar waren dan miljoenen exemplaren van gemaakt.
Maar dat zal jouw kennis van Hongaarse biljetten in acht genomen er zeker nog veel zijn.
Mvg, .
Is wel heel veel, maar ook wat hier staat zou ik er nooit voor geven...Ilosab schreef: ↑21 sep 2020, 11:01Als men hierop ingaat dan ben je niet een beetje gek maar compleet gestoord, als koper en als verkoper.
https://www.ebay.de/itm/Anniversary-Nul ... Sw8t5fB0vn