Sint Bavo was een psychiatrische instelling in Noordwijkerhout, er zijn in verschillende materialen, denominaties en jaren 'penningen' vervaardigd.. Bij toeval ben ik in het bezit gekomen van een zeer nette 100 Cent 1934 in zink..
Sint Bavo Kliniek 100 Cent 1934
Moderators: koenmunten, Arjena3
-
- Donateur
Sint Bavo Kliniek 100 Cent 1934
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Sint Bavo Kliniek 100 Cent 1934
Apart, ik verzamel geen munten dus wist ook niet dat deze bestond. Mijn opa is er overleden dus een beetje nostalgie voor mij.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Senior lid
In de Catalogus van Nederlandse betaal- en reclame penningen van Kooij wordt melding gemaakt van munten uit messing, zink en cupro-nikkel. Hierbij het overzicht.$and€r schreef:Sint Bavo was een psychiatrische instelling in Noordwijkerhout, er zijn in verschillende materialen, denominaties en jaren 'penningen' vervaardigd.. Bij toeval ben ik in het bezit gekomen van een zeer nette 100 Cent 1934 in zink..
Martin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Bedankt, moet ik toch eens op zoek gaan, al was het uitsluitend maar uit nostalgisch oogpunt. Ik zoek ook nog steeds een betaalbaar biljet van Den Haag.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Donateur
Bedankt voor de aanvulling Martin..
Denk dat ik maar eens op zoek moet gaan naar de Catalogus van Nederlandse betaal- en reclame penningen van Kooij.. ook al valt het buiten mijn verzamelgebied..
Denk dat ik maar eens op zoek moet gaan naar de Catalogus van Nederlandse betaal- en reclame penningen van Kooij.. ook al valt het buiten mijn verzamelgebied..
De uitgever is Mevius Numisbooks, Vriezeveen.$and€r schreef:Bedankt voor de aanvulling Martin..
Te bestellen bij dhr. Mevius zelf, via www.mevius.nl.
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl