Bekendheid geven aan het forum!
Bekendheid geven aan het forum!
Hallo allemaal,
Een druk bezocht forum heeft vanzelfsprekend meer overlevingskans dan één waar het betrekkelijk rustig op is.
Natuurlijk melden mensen zich sneller aan als er meer leden zijn. Ook als er veel informatie is te vinden, komt dit 'de gezondheid' van het forum alleen maar ten goede.
Kortom, heb je nog verzamelaars in je kennisenkring? nodig hen uit!
www.munthunter.forum2go.nl
Beheer je een gerelateerde website of ken je iemand die dat doet, misschien kan er een link worden geplaatst?
Ikzelf ben al druk bezig met het 'reclame' maken, maar hoe meer hoe beter!
Gr. Jeroen
Een druk bezocht forum heeft vanzelfsprekend meer overlevingskans dan één waar het betrekkelijk rustig op is.
Natuurlijk melden mensen zich sneller aan als er meer leden zijn. Ook als er veel informatie is te vinden, komt dit 'de gezondheid' van het forum alleen maar ten goede.
Kortom, heb je nog verzamelaars in je kennisenkring? nodig hen uit!
www.munthunter.forum2go.nl
Beheer je een gerelateerde website of ken je iemand die dat doet, misschien kan er een link worden geplaatst?
Ikzelf ben al druk bezig met het 'reclame' maken, maar hoe meer hoe beter!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Superlid
Wat een supertip! Ik ga dat snel doen, ik heb ook visitekaartjes en deze plak ik er mooi inrinuske schreef:word aan gewerkt
nog een tip: in de bibliotheek heb je dus ook munten boekjes of munt-biljetten gerelateerde boekjes, als je daarin een papiertje achterlaat met de website levert ook weer leden op!!
grtz Rinus
@ Gerardo, schiet mij ineens te binnen dat ik je de vistekaartjes nog toe moet sturen, zal het binnekort even in een enveloppe doen.
Gr. Jeroen
-
- Globale moderator
Bij andere forums heb ik het in mijn profiel staan.
Bovendien maak ik reclame op in elk bericht wat ik plaats op een internationaal forum en een Italiaans forum.
En ze weten dit forum te vinden, aangezien we al enkele malen zijn "gelinkt".
Wat wel wil helpen is in een advertentie / veiling op Marktplaats en vooral eBay het forum vermelden.
groeten Paul
Bovendien maak ik reclame op in elk bericht wat ik plaats op een internationaal forum en een Italiaans forum.
En ze weten dit forum te vinden, aangezien we al enkele malen zijn "gelinkt".
Wat wel wil helpen is in een advertentie / veiling op Marktplaats en vooral eBay het forum vermelden.
groeten Paul
Ik adverteer al maanden op (onder andere) Marktplaats, zelfs met 2 accounts
http://verkopers.marktplaats.nl/13445119
http://verkopers.marktplaats.nl/7254382
Werkt goed, natuurlijk mogen jullie ook reclame maken op E-bay, ikzelf ben niet actief op E-bay en andere veilingsites.
Inderdaad Paul, we hebben al twee Italiaanse leden Eurocolectione en Frizio
Maar goed de taalbariëre...
Gr. Jeroen
http://verkopers.marktplaats.nl/13445119
http://verkopers.marktplaats.nl/7254382
Werkt goed, natuurlijk mogen jullie ook reclame maken op E-bay, ikzelf ben niet actief op E-bay en andere veilingsites.
Inderdaad Paul, we hebben al twee Italiaanse leden Eurocolectione en Frizio
Maar goed de taalbariëre...
Gr. Jeroen
-
- Globale moderator
En beiden hebben ze eigen website
Ik weet ook dat er vanuit een Duits forum wordt meegekeken en vanaf een best wel groot internationaal forum. Ze zullen zich alleen niet snel aanmelden.
Vaak kijken ze of hier informatie of afbeeldingen staan die ze kunnen gebruiken. Zoals ik dat ook doe op diverse forums. Ben naast dit forum ook actief (in veel mindere mate) op 4 andere forums en sta in totaal ingeschreven op 7 forums.
Groeten Paul
Ik weet ook dat er vanuit een Duits forum wordt meegekeken en vanaf een best wel groot internationaal forum. Ze zullen zich alleen niet snel aanmelden.
Vaak kijken ze of hier informatie of afbeeldingen staan die ze kunnen gebruiken. Zoals ik dat ook doe op diverse forums. Ben naast dit forum ook actief (in veel mindere mate) op 4 andere forums en sta in totaal ingeschreven op 7 forums.
Groeten Paul
Ik heb dit ook gelezen en zal in het vervolg als ik eens een advertentie op MP zet een verwijzing naar dit forum erbij zetten.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Senior lid
Op dit forum wat reclame maken: http://www.muntstukken.be/forum/
Daar zit men al aan 5763 forumleden
Dat klopt maar die bestaan al wat langer. Je hebt ook nog www.muntenforum.be maar ik heb ook nog andere dingen te doen en dit forum bevalt me best goed, ze bestaan niet eens een jaar en komen m.i. boven de 300 leden vóór 2011.chrisS schreef:Op dit forum wat reclame maken: http://www.muntstukken.be/forum/
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Senior lid
Je hebt gelijk, moet ik geweten hebben. Ik heb hem waarschijnlijk zo bij mijn favorieten neergezet.chrisS schreef:http://www.muntstukken.be/forum/ = www.muntenforum.be
Gr. Alfred
Ja reclame maken kan, maar let op het wekt vaak een verkeerd beeld.
Men is niet blij als men reclame maakt voor concurrerende fora en dat zijn we inmiddels toch echt wel.
Ik heb daar in mijn onderschrift een link naar hier bij bodemvondsten ook.
Heet daar ook Munthunter. Paul heeft daar als Euromunter ook de link naar het forum in zijn avatar. En zo vinden ook steeds meer mensen hun weg naar dit leuke forum.
Iedereen is vrij om reclame te maken, maar schop een ander forum niet tegen de schenen, dat is jammer. We kunnen beter samenwerken en vrienden blijven.
Gr. Jeroen
Men is niet blij als men reclame maakt voor concurrerende fora en dat zijn we inmiddels toch echt wel.
Ik heb daar in mijn onderschrift een link naar hier bij bodemvondsten ook.
Heet daar ook Munthunter. Paul heeft daar als Euromunter ook de link naar het forum in zijn avatar. En zo vinden ook steeds meer mensen hun weg naar dit leuke forum.
Iedereen is vrij om reclame te maken, maar schop een ander forum niet tegen de schenen, dat is jammer. We kunnen beter samenwerken en vrienden blijven.
Gr. Jeroen
Jeroen,
Je hebt waarschijnlijk gelijk. In mijn enthousiasme denk ik vaak niet na. Zet ik het toch gewoon onder het berichtje wat ik aan iemand stuur als ik iets heb verkocht?
Gr. Alfred
Je hebt waarschijnlijk gelijk. In mijn enthousiasme denk ik vaak niet na. Zet ik het toch gewoon onder het berichtje wat ik aan iemand stuur als ik iets heb verkocht?
Gr. Alfred
-
- Volledig lid
Lijkt me wel wat, Jeroen en Leon, vrienden voor het leven. Webmaster en verzamelbegeleider. Klinkt leukMunthunter schreef: Iedereen is vrij om reclame te maken, maar schop een ander forum niet tegen de schenen, dat is jammer. We kunnen beter samenwerken en vrienden blijven. Gr. Jeroen
Gr. Alfred
Is nu niet echt meer nodig, denk ik? De teller gaat daar omlaag en hier omhoog.chrisS schreef:Op dit forum wat reclame maken: http://www.muntstukken.be/forum/
Ik stel voor om toch nog even marktplaats proberen aan te houden, want mogelijkerwijs zijn er nog leden "van dat andere forum" nog niet bekend met dit forum.
Heb ik het goed vernomen dat jij daar een aandeel in heb Alfred (de add op marktplaats), bedankt voor dit, want via die weg ben ik hier gekomen.
Bankovky, ik denk niet dat je via mij op dit forum bent gekomen. Als ik reclame zou maken voor dit forum op MP dan zou dat verwijderd worden. Maar ik adverteer wel eens iets via MP en als ik dan iets verkoop stuur ik de koper een mailtje met de website van het forum erop.Bankovky schreef:Heb ik het goed vernomen dat jij daar een aandeel in heb Alfred (de add op marktplaats), bedankt voor dit, want via die weg ben ik hier gekomen.
Ik dacht dat je op dit forum terecht bent gekomen omdat je biljetten had gekocht van Rinus of van Willem, volgens mij was het één van die twee.
Gr. Alfred
Hoi Alfred,Ilosab schreef:Bankovky, ik denk niet dat je via mij op dit forum bent gekomen. Als ik reclame zou maken voor dit forum op MP dan zou dat verwijderd worden. Maar ik adverteer wel eens iets via MP en als ik dan iets verkoop stuur ik de koper een mailtje met de website van het forum erop.Bankovky schreef:Heb ik het goed vernomen dat jij daar een aandeel in heb Alfred (de add op marktplaats), bedankt voor dit, want via die weg ben ik hier gekomen.
Ik dacht dat je op dit forum terecht bent gekomen omdat je biljetten had gekocht van Rinus of van Willem, volgens mij was het één van die twee.
Gr. Alfred
Ik heb mijn reactie in het praathus geplaatst onder topic "Internationaal", zodat ik niet hier teveel offtopic ga.
Gr, Nils