Forumservice

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Forumservice

Bericht door marksch »

Hallo,

Hoe kan men zich aanmelden voor de Forumservice?
Het ziet er naar uit dat in dit deel van het forum slechts enkele berichten zijn geplaatst. Waarom is dit gedeelte eigenlijk afgeschermd?

Groet,

Mark
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: Forumservice

Bericht door Munthunter »

Hallo Mark,

Forumservice is een apart gedeelte op het forum welke enkel zichtbaar en toegankelijk is voor leden die in de gebruikersgroep 'volledige leden' zijn aangemeld. Deze leden moeten ten minste 50 informatieve berichten op het forum hebben geplaatst voordat ze in de gebruikersgroep kunnen plaats nemen.

We hebben dit gedeelte afgeschermt omdat er in dit gedeelt wat extra's te vinden is. Denk maar aan een excelbestand waar je je verzameling in kan bijhouden. Een forumlid kan hier behoorlijk wat tijd in hebben gestoken en wanneer het op een open gedeelte zou staan dan zou iedereen dit zomaar kunnen pakken. Zie het dus als iets extra's als dank voor je aanwezigheid en bijdrage aan het forum.

Je kunt dus gewoon jezelf aanmelden voor deze groep en dan zal ik je toelaten, mits je die 50 (informatieve) berichten hebt geplaatst. De rubriek is overigens niet al te veel meer aangevuld, misschien iets om weer eens mee aan de slag te gaan... ;)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch »

Bedankt voor je antwoord, Jeroen. Nu heb ik nog eens heel goed gekeken naar de Forumservice, maar ik zie nergens een linkje om je aan te melden. Kan ik gewoon een moderator een berichtje sturen, of werkt dat op een andere manier?

Vriendelijke groet,

Mark
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Als je naar het gebruikerspaneel gaat zie je daar een tabblad 'Gebruikersgroepen' staan, daar kun je je aanmelden voor deze groep. Ik moet hem dan nog wel goedkeuren/toelaten als beheerder van die groep.

Voor het gemak heb ik je al even toegevoegd en hoef jij (Marksch) dus niets meer te doen.

Gr. Jeroen
marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch »

Bedankt Jeroen. Ik heb toch nog even in die gebruikersgroepen gekeken en ik denk dat ik nu snap hoe het zit. Het is niet moeilijk, maar je moet het wel even weten. Is het misschien mogelijk de aanwijzing die je hierboven voor mij hebt gezet ook even in de beschrijving van het Forumservice-subforum te zetten? Dan is het direct voor iedereen duidelijk.

Vriendelijke groet,

Mark
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Die is er al sinds februari 2011 ;)

KLIK HIER

Gr. Jeroen
marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch »

Jeroen,

Volgens mij zie je dat niet meteen als je het subforum Forumservices bezoekt en ik heb ook op de gelinkte pagina niet onmiddellijk kunnen vinden wat ik zocht. Verder is het voor mij niet meer relevant, aangezien je mij al aan de groep hebt toegevoegd, maar voor toekomstige leden lijkt het me handig om meteen, zonder te moeten zoeken, te kunnen zien hoe je je kunt aanmelden.

Vriendelijke groet,

Mark

Terug naar “Ideeënbus en hulp”