België 2012 75 jaar Koningin Elisabethwedstrijd
België 2012 10 jaar chartale euro
Finland 2012 150ste geboortedag van Helene Schjerfbeck

Moderator: Stephan O
Wouw die zie je niet zo vaak voorbijkomen!!DvdTheBusDriver schreef:Finland 2012 150ste geboortedag van Helene Schjerfbeck![]()
Finland 2012 150ste geboortedag van Helene Schjerfbeck![]()
Wouw die zie je niet zo vaak voorbijkomen!!![]()
Het je misschien een fotootje?
Gr, Stephan
???eurofreak schreef:Heb deze week geen tijd gehad om mijn winkels af te gaan maar heb wel enkele CC munten van forumleden gehad die bij mij de UNC munten zijn komen kopen maar die ga ik er niet op zetten want hebben die personen al gedaan waarschijnlijk.
Volgende week eens proberen langst mijn winkels te gaan en kijken wat ze voor me hebben.
Eentje van IerlandPalmbird schreef:Belgie Eu voorzitterschap
Ierland VVR
Duitsland Bremen A
Ierse zag ik hier regelmatig voorbij komen.Ook voor december toen ik begon met euros te verzamelen.Heb Ierland VVR hier trouwens nu dubbel liggen(echter geen glans meer) .Ik heb ook 2 exemplaren in mijn verzameling steken.Een gewoon en één merkwaardig exemplaar met gestreepte achtergrond(gelijkmatig diagonaal gestreept),zal waarschijnlijk wel door iets komen maar heb het toch bijgehouden omdat het vreemd is.(ben invalide kan hierdoor jammer genoeg hierdoor geen foto plaatsen)eurofreak schreef:Eentje van IerlandPalmbird schreef:Belgie Eu voorzitterschap
Ierland VVR
Duitsland Bremen Alang geleden dat ik er nog eens eentje van daar gehad heb.
In september gaat mijn vrouw met de dochter voor een citytrip naar ginder, benieuwd of ze er iets tegen komen van munten want in Noord Ierland betalen ze nog met ponden. Ze mogen dus niet naar Noord Ierland van mij.
Luc, ik bedoelde dit:eurofreak schreef:Paul,
Is het niet stom eigenlijk om de munten die ik van een forumlid krijg,,, die deze al vermeld heeft hier,,, om die dan zelf ook nog een keertje te vermelden.
Voor mij geen probleem maar lijkt me niet echt juist om die munt dan tweemaal te vermelden of zie ik dit verkeerd.
CC herdenkingsmunten die ik in de winkels krijg die vermeld ik wel.
mvg Luc
Aangezien je niet alles bijhoudt krijg je ook geen realistische weergave.Lang geleden dat ik nog eens iets gemeld heb hierover maar komt omdat ik zoveel winkels, tankstations, hamburgerkramen en tientallen mensen heb die dit voor mij bijhouden.
Houd nu van België enkel de twee eerste bij, Nederland enkel 200 jaar koninkrijk en van Frankrijk enkel de belangrijke en van de rest alles.