Zo, ook niet verkeerd, misschien moet ik toch maar gaan tuinieren.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Ste ... mzhhmf3arp
Alfred
Miljoenenvondst
Moderator: koiboyke
Miljoenenvondst
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Miljoenenvondst
zag vanochtend op het rtl nieuws de 1400 gouden munten voorbij komen. wat zal er dan door je heen gaan
Nou, dat weet ik wel want dat zou dan gelijk mijn laatste werkdag zijn, heel simpel.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Donateur
Ja, dat is een lekkere binnenkomer
Ik geloof ook dat mijn laatste dag als loonslaaf dan is aangebroken, wat niet meevalt als brandweerman met passie voor het werk, maar er zijn nog leukere dingen om te doen
Ik geloof ook dat mijn laatste dag als loonslaaf dan is aangebroken, wat niet meevalt als brandweerman met passie voor het werk, maar er zijn nog leukere dingen om te doen
Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
-
- Volledig lid
Die hebben geluk .
Het is in de VS überhaupt al moeilijk om 19e-eeuwse munten te vinden (voor het individu met metaaldetector), maar dan ook nog eens maar liefst 1400 gouden exemplaren !!!
Het is in de VS überhaupt al moeilijk om 19e-eeuwse munten te vinden (voor het individu met metaaldetector), maar dan ook nog eens maar liefst 1400 gouden exemplaren !!!
En dan ook nog op je eigen terrein!
-
- Volledig lid
De vorige eigenaar zou (als die erachter zou komen) zo hard balen .
Ik meen dat de gouden munten dateren tussen 1847 en 1894. Dat betekent dat waarschijnlijk rond 1894 de munten ook de grond in zijn gegaan. De toenmalige eigenaar is dan al lang overleden. Zijn of haar erven zullen nog wel raar hebben opgekeken. Wel opvallend dat de munten er ook nog eens zeer goed uitzien.
-
- Volledig lid
Ik had het eigenlijk over de eigenaar die voor hen (het echtpaar) het terrein bezat. Hoeft niet perse de toenmalige eigenaar te zijn .
mag je dan die munten houden of is dat dan van de staat ?Ilosab schreef:Zo, ook niet verkeerd, misschien moet ik toch maar gaan tuinieren.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Ste ... mzhhmf3arp
Alfred