Kwam hem toevallig tegen en vraag het me al een lange tijd af

De diameter maakt hier niet uit; een rondel voor een 10c past m.i. in de mal voor een 2c, en de munt krijgt de binnendiameter van de mal. Vanwege het ontbreken van de zijgroef is er een kans dat het inderdaad om een verkeerde rondel gaat, maar het magnetisme kan hier uitsluitsel geven. Dat is in elk geval makkelijker na te gaan dan het exacte gewicht.llinde schreef:Uit de foto wordt in ieder geval duidelijk dat het geen 10 cent muntplaatje is waar een 2 cent op is geslagen, daarvoor is het te klein.
Het lijkt dikker dan de normale 2 cent, maar op de foto is dat lastig met zekerheid te zeggen.
Controleer nog even of het magnetisch is. Als dat zo is, dan is het waarschijnlijk een bewerkt 2 cent plaatje, en als het niet zo is, dan is het waarschijnlijk een ander muntplaatje, maar geen 10 cent.
Ik heb de instellingen teruggebracht naar 3 geplaatste berichten, in plaats van 5, voordat leden advertenties kunnen plaatsen. Het zou nu dus wel moeten lukken om een advertentie aan te maken.harrypotty schreef:Helaas heb ik nog niet genoeg berichten geplaatst om hem op de forumveiling te kunnen zetten...